Sinds in een nieuwe msn heb en deze opstart krijg ik na 5 sec ongeveer het dat ik aangemeld ben bij een andere computer. Als ik dan op dat schermpje klik en msn zich opnieuw gaat aanmelden krijg ik weer binnen 5 sec een melding met de zelfde info. Echter is het schermpje wat dan komt er een van een oude versie van msn.
Als ik naar msconfig ga zie ik bij 'opstarten' ook 2 x msn in staan dus dat zal het probleem zijn alleen als ik hier aangeef dat er maar 1 hoeft op te starten slaat ie dit niet op.
Nu heb ik het een beetje uitgezocht maar ik kan alleen kiezen om msn óf wel op te laten starten bij aanmelden van windows óf niet. Dus niet dat ik er maar gewoon 1 wil.
Hoe los ik dit op?
Als ik naar msconfig ga zie ik bij 'opstarten' ook 2 x msn in staan dus dat zal het probleem zijn alleen als ik hier aangeef dat er maar 1 hoeft op te starten slaat ie dit niet op.
Nu heb ik het een beetje uitgezocht maar ik kan alleen kiezen om msn óf wel op te laten starten bij aanmelden van windows óf niet. Dus niet dat ik er maar gewoon 1 wil.
Hoe los ik dit op?