Toon posts:

msn start dubbel op

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds in een nieuwe msn heb en deze opstart krijg ik na 5 sec ongeveer het dat ik aangemeld ben bij een andere computer. Als ik dan op dat schermpje klik en msn zich opnieuw gaat aanmelden krijg ik weer binnen 5 sec een melding met de zelfde info. Echter is het schermpje wat dan komt er een van een oude versie van msn.

Als ik naar msconfig ga zie ik bij 'opstarten' ook 2 x msn in staan dus dat zal het probleem zijn alleen als ik hier aangeef dat er maar 1 hoeft op te starten slaat ie dit niet op.

Nu heb ik het een beetje uitgezocht maar ik kan alleen kiezen om msn óf wel op te laten starten bij aanmelden van windows óf niet. Dus niet dat ik er maar gewoon 1 wil.

Hoe los ik dit op?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

XP heeft standaard een Windows Messenger erin zitten, dit is die dubbele "MSN" je kan hem verwijderen volgens deze manier: Windows Operated Systems - FAQ
Hoe verwijder ik Windows Messenger uit Windows XP?

Om Windows Messenger niet op te laten starten kun je het volgende doen:

Start -> Run -> gpedit.msc

User Configuration

Administrative Templates

Windows Components

Windows Messanger: enable "Do not allow Windows Messenger to be run" and "Do not automatically start Windows Messanger initially"

Je kunt hem ook helemaal verwijderen op de volgende manieren:

Klik Start --> Run

type in `notepad x:\windows\inf\sysoc.inf.

verwijder alle 'HIDE' woorden

Ga naar Add/Remove Programs en un-install `Windows Messenger`

De derde mogelijkheid die je hebt is deze:
Start --> run en je typt het volgende regeltje:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
en je drukt op OK.

[ Voor 70% gewijzigd door Illegal_Alien op 25-05-2004 18:35 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Topicstarter
Dit had ik dus al gevonden. Maar dat wil ik dus niet. Ik wil aan kunnen geven dat ie gewoon de nieuwste versie opstart en niet eerste de nieuwste, dan weer een oudere en dan weer de nieuwste zoals het nu gebeurt...

Op jou manier komt er helemaal niks meer...

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Dan komt alleen de nieuwste en de oude is dan weg :)

Hebben we het hier over de nieuwe als in "MSN Messenger 6.1"? Zo ja, dan is bovenstaand voldoende :)

[ Voor 50% gewijzigd door Illegal_Alien op 25-05-2004 18:39 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:39

Just_I

What did you just say?

En als er , zo zeg je zelf, niks meer gebeurd (opstart neem ik aan) dan installeer je toch geen de nieuwe msn weer :P .

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zie Illegal_Alien - je hebt nu 2 "Messenger" applicaties (die overigens een andere naam hebben) door elkaar geinstalleerd, en beide starten op - niet zo heel raar aangezien je ze beide hebt geinstalleerd.

Hierover is echter voldoende terug te vinden in de search - en omdat je niet aangeeft al een en ander geprobeerd te hebben, dit topic in het verkeerde forum staat, en ook je topic titel nog eens niet voldoet - gaat dit topic dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.