Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-10 11:41

RetepV

ALLES valt te repareren

Topicstarter
Hi, onze telefooncentrale was kapot gegaan en die hebben we vervangen door een tweedehandse Panasonic KX-T30810 centrale. Alleen hebben we daar geen manuals bij :(. Op Internet worden ze overal te koop aangeboden, maar de prijzen liegen er niet om: gemiddeld zo'n 50 dollar. Panasonic heb ik inmiddels aangeschreven, maar dat duurt schijnbaar eventjes.

Twee gerichte vragen:

- Hoe kan ik er voor zorgen dat in eerste instantie alleen bepaalde telefoons overgaan als er op een buitenlijn ingebeld wordt, en dat de overige telefoons pas overgaan als er niet binnen X belsignalen opgenomen wordt?

- Met welke toetsen kan ik in bovenstaand scenario op een willekeurige telefoon toch de buitenlijn opnemen voordat de buitenlijn doorgeschakeld wordt naar alle telefoons.

Onze vorige telefooncentrale was een Tiptel 2/8. Die heeft 2 hoofdtelefoons en 6 'slave' telefoons. Ik wil diezelfde configuratie met de nieuwe centrale hebben.

Het is natuurlijk makkelijker als iemand mij kan verwijzen naar een manual zodat ik alles zelf kan opzoeken :D.

Macbook Pro