Toon posts:

Foto's kwijt...

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik heb op een groeps-daguitje met mijn Kodak 6440 ong. 150 á 150 foto's gemaakt. Nu wilde ik deze op de pc van een vriendin zetten...

Maar toen ik mijn sd card in de cardreader stopte kwamen er wel picto's maar zonder voorbeeld. Hij had ook maar de helft van de foto's op de pc overgezet en kon ook geen voorbeelden weergeven, dus heb ik deze verwijderd.

Nu is mijn vraag; heeft iemand een tip voor een recovery programma-tje waarmee ik het zou kunnen proberen ?

Zovast bedank, Groetjes Patricia :'(

Verwijderd

Zelf heb ik goede ervaringen met het programma BadCopy. Verder zijn op Google nog genoeg programma's te vinden :)

• wkunee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Die foto´s die je verwijderd heb, waren dat die op de pc of op de sd card?

Om te kijken of er nog zinnige data op de kaart staat wat zou je het mapje moeten selecteren waar de foto´s staan en dan rechtermuisknop eigenschappen moeten doen zodat je kan zien of er nog wat op staat...kwantitatief gezien.

Zoja staat er meer dan pak hem beet 10Mb op dan zouden je foto´s er nog misschien zijn maar kan de pc het op de 1 of andere manier niet lezen en zou je het bij iemand anders kunnen laden

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 16:55:
Zelf heb ik goede ervaringen met het programma BadCopy. Verder zijn op Google nog genoeg programma's te vinden :)
Hey, dank je voor de tip maar heb je ook een serial daarvan ? Ik heb alles al geprobeerd :?

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-02 10:48
Denk niet dat je via dit forum serials zult vinden. Mag niet van de policy. Probeer es google ofzo.

Verwijderd

ShadowrunR schreef op 25 mei 2004 @ 20:34:
Denk niet dat je via dit forum serials zult vinden. Mag niet van de policy. Probeer es google ofzo.
ook hints en links geven is niet de bedoeling.... :O

Verwijderd

er zijn ook gratis programmas.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 20:32:
[...]

Hey, dank je voor de tip maar heb je ook een serial daarvan ? Ik heb alles al geprobeerd :?
Zo, en toen ging het topic even de verkeerde kant op. Sowieso is over het terughalen van foto's genoeg te vinden, dus deze gaat dicht :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.