Usenetserver is opgezegd maar nog actief!

Pagina: 1
Acties:

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:54
Ik heb mijn account op usenetserver opgezegt en daar ook een bevestiging van gekregen.
Het account zou per afgelopen zaterdag worden stopgezet.

Maar het werkt nu nog steeds!!

Wat moet ik hier mee doen? en kan er eventueel geld worden afgeschreven? (betaald met creditcard)

• voil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:51
niet op got een post plaatsen maar ik zou eventjes usenetserver mailen...

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Goed die mail bewaren, als blijkt dat er gewoon nog een extra maand afgeschreven wordt, terug laten boeken en ze een mail sturen. Ook nu even mailen dat jij merkt dat je account nog actief is en dat dat absoluut niet de bedoeling van jouw kant is. Natuurlijk niet nu alsnog gaan lopen leechen want dan kunnen zij weer gaan zeggen dat je gewoon gebruik hebt gemaakt van je abonnement gedurende de nieuwe maand.

Gaat het hier om Usenetserver.com? Deze hebben een online live support applet, dit is een soort MSN maar dan in de vorm van een helpdesk. Ik zou hier even inloggen en aangeven dat je account nog actief is. In mijn ervaring zijn het altijd wel vriendelijke gasten die er zitten.

• GoEV6
Genghis Khan schreef op 25 mei 2004 @ 16:53:
Goed die mail bewaren, als blijkt dat er gewoon nog een extra maand afgeschreven wordt, terug laten boeken en ze een mail sturen. Ook nu even mailen dat jij merkt dat je account nog actief is en dat dat absoluut niet de bedoeling van jouw kant is. Natuurlijk niet nu alsnog gaan lopen leechen want dan kunnen zij weer gaan zeggen dat je gewoon gebruik hebt gemaakt van je abonnement gedurende de nieuwe maand.

Gaat het hier om Usenetserver.com? Deze hebben een online live support applet, dit is een soort MSN maar dan in de vorm van een helpdesk. Ik zou hier even inloggen en aangeven dat je account nog actief is. In mijn ervaring zijn het altijd wel vriendelijke gasten die er zitten.
Ja gaat idd om een usenetserver.com account.
Zal ze wel mailen dan, beetje raar maarja.

Verwijderd

Er kan altijd afgeschreven worden van een creditcard, maar je kunt het ook altijd laten terugboeken.

Ik zou even contact opnemen met de firma in kwestie en proberen je opzegging schriftelijk bevestigd te krijgen, of het mailtje in kwestie even retour sturen met de vraag of ze het willen bevestigen.

Zuiver een emailtje alleen is nog wel onderuit te komen namelijk.

• GoEV6
Ik vind het maar raar.
Ik kwam er echt per ongeluk achter, zo ff kijken of er nog geld is afgeschreven.
Heb ze gemailt, nu maar hopen dat het goed gaat.

Verwijderd

GoEV6 schreef op 25 mei 2004 @ 17:07:
Ik vind het maar raar.
Ik kwam er echt per ongeluk achter, zo ff kijken of er nog geld is afgeschreven.
Heb ze gemailt, nu maar hopen dat het goed gaat.
Zo raar is het niet hoor.. het opzeggen van een abonnement gebeurd vaak door de boekhouders, en het daadwerkelijk beindigen van de login door een technisch beheerder. Daarom kan het best zijn dat het een al gebeurd is, maar het ander nog niet. Is redelijk usance in de internet-wereld..

/me kon zijn @home email gebruiken tot 2 maanden nadat zijn abo was opgezegd.

• GoEV6
Het is toch nog gelukt, gelukkig!
Erg goeie service bij Usenetserver.com, binnen 5 min al mail terug!!

Bedankt voor de reacties.

• Genghis Khan
  • Niet online
Usenetserver.com heeft inderdaad wel een goeie service ja.

Gewoon interesse, waarom ga je er eigenlijk weg? :).

• GoEV6
Uhh nou heb de afgelopen maand velen GB's gedownload, en kan er dus weer even tegenaan, en heb altijd nog mijn HCCnet account (niet dat dat opschiet maar toch....)
En als ik weer de behoefte krijg om meer te gaan downloaden kan ik het account zo weer activeren.
Vandaar.

• Genghis Khan
  • Niet online
Ah, ok :).

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-02 22:04

Floor-is

5.2

Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 17:09:
[...]

Zo raar is het niet hoor.. het opzeggen van een abonnement gebeurd vaak door de boekhouders, en het daadwerkelijk beindigen van de login door een technisch beheerder. Daarom kan het best zijn dat het een al gebeurd is, maar het ander nog niet. Is redelijk usance in de internet-wereld..

* Floor-is kon zijn @home email gebruiken tot 2 maanden nadat zijn abo was opgezegd.
Mijn casema werkt nog steeds, zelfs dik 3 jaar na dato :D (Ik heb nog zo'n deltakabelmeukiemeukieding)

Bericht hierboven

Verwijderd

Ik zou 2 dingen doen:

1) Credit-card maatschappij bellen dat er geen betalingen meer geaccepteerd mogen worden van usenet.

2) gewoon lekker gebruik maken van je usenet.

Ze hebben bij wederzijdse opzegging geen poot om op te staan, kan jij nog ff usenetten B)

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 15:06:
Ik zou 2 dingen doen:

1) Credit-card maatschappij bellen dat er geen betalingen meer geaccepteerd mogen worden van usenet.

2) gewoon lekker gebruik maken van je usenet.

Ze hebben bij wederzijdse opzegging geen poot om op te staan, kan jij nog ff usenetten B)
Tenzij je er gebruik van blijft maken...

En wat betreft de wetgeving in Nederland mag het misschien, maar hoe zit dat met de wetgeving waar usenet.com rekening mee houd?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Pagina: 1