Toon posts:

Terratec Aureon 5.1 FUN + Logitech Z-640

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik in (internet) explorer op volgende/vorigge druk of ik dubbelklik op een mapje hoor ik blob, alleen door de subwoofer. Daarnaast krijg ik de subwoofer niet helemaal stil, zowel software matig met de equaliser van winamp en het schuifje van de subwoofer van de terretec software als hardware matig met de met de draaiknop van de subwoofer lukt mij dit niet.

Dit alles heeft naast het "geblob" als gevolg dat het afspelenj van een mp3'tje/film met een relatief veel gedreun gepaard gaat (soms is dit natuurlijk ook positief :) ).

Hebben meer mensen dit probleem of weet iemand hier een oplossing voor?

Ik heb de volgende configuratie:
Windows XP
Terratec Aureon 5.1 FUN
Logitech Z-640

Peter

• daaan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

daaan

Brandweer Zoutkamp

Plug's in de goede gaatjes? Matrix knopje niet ingedrukt?

Normaal zegt IE "klik" als je terug gaat, aangezien hij nu "blob" doet, lijkt het op een verkeerd aangesloten setje?

One's never alone with a rubber duck.

Verwijderd

Ik ken de kaart niet, heb je ze al eens in een ander slot gestoken? Zorg er ook voor dat alle ingangen op dempen staan, dat kan al veel problemen oplossen (bij mij rare kraakjes). Blijven proberen zou ik zeggen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet eerst "blob" en dan een een fractie van een seconde later pas "klik". Ik heb met de schuiven van de mixer 1 voor 1 alle speakers los gezet en weer dicht gedaan, alle speakers bleken op de juiste plek te zitten. Met mijn onboard geluid heb ik hetzelfde probleem dus het zit waarschijnlijk in de speakers. Mischien dat de mij draadloze desktop (logitech cordless desktop mx) stoort op de speakers?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 16:23 . Reden: typo's ]