[NT - XP] Profiel conversie

Pagina: 1
Acties:

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:54

evol

hello world

Topicstarter
Een vraag waar ik op internet geen duidelijk antwoord op kan vinden. Eigenlijk helemaal weinig info over te vinden.
Migratie van Windows NT4 naar Windows XP in een domein. De roaming profiles, gaat dat goed of moeten er specifieke dingen aangepast worden om met XP te functioneren?

Move along people. Nothing to see here.

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:58
out schreef op 25 mei 2004 @ 15:56:
Een vraag waar ik op internet geen duidelijk antwoord op kan vinden. Eigenlijk helemaal weinig info over te vinden.
Migratie van Windows NT4 naar Windows XP in een domein. De roaming profiles, gaat dat goed of moeten er specifieke dingen aangepast worden om met XP te functioneren?
ik weet niet de oplossing, maar wat ik wel weet is dat het standaard NIET goed gaat.

Dat heeft met allerlei dingen te maken.

je documenten staant bijv. in xp onder "my documents" en onder NT onder "personal", en zo zijn er meer instellingen.

het enige wat ik kan bedenken is om een script te maken welke de standaard zaken (bureaublad/favorieten/documenten) copieert in het nieuwe profiel.

Searchen op GoT gaat op het moment niet, en ook een zoektocht op de KB van MS leverde bij mij geen resultaat op.

[ Voor 20% gewijzigd door Grolsch op 25-05-2004 16:10 ]

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-03 19:44
trial and error... zou ik doen
maar als het voor een bedrijf is, lijkt me dat niet fijn :)