[display defect] Kan het goedkoper?

Pagina: 1
Acties:

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07-2025
Nadat er iemand op mijn apple is gevallen :'( lopen de kristallen overal door mijn beeldscherm. Verder is het toetsenbord beschadigd. Nou repareert apple het apparaat voor de mooie som van ongeveer 1000e. Zijn er gerenommeerde bedrijven die dit goedkoper doen? (ervaringen ermee gezocht)

[ Voor 7% gewijzigd door Ma_rK op 25-05-2004 15:50 ]

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-02 07:56
die persoon die erop gevallen is heeft die geen verzekering??
dit lijkt mij een typische zaak dat je de verzekering inschakeld

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 14:43
idd. daar heeft die persoon nu een wa verzekering voor zou ik zeggen.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Inderdaad verzekering, maar wat voor Apple is het ? iBook ?

Als je met de verzekering niet rond komt kan je misschien zelf een gebruikt scherm op de kop tikken, vergt echter wel enige moeite.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07-2025
Natuurlijk is dit gewoon verzekeringswerk. Ik heb echter gezocht naar een goedkopere mogelijkheid dan apple.com zelf, en daarbij wat gebruikers ervaringen, maar ik kon ze nergens terug vinden. Het gaat overigens om een iBook g4 933.

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-02 21:09

Maximus

There is no substitute

Je moet het gewoon laten doen via Apple, want wie kent de ibook beter dan apple zelf en dan heb je ook gewoon weer garantie op je scherm, een service point zal hier waarschijnlijk ook niet aan beginnen

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
M@ximuS schreef op 25 mei 2004 @ 20:52:
Je moet het gewoon laten doen via Apple, want wie kent de ibook beter dan apple zelf en dan heb je ook gewoon weer garantie op je scherm, een service point zal hier waarschijnlijk ook niet aan beginnen
Jawel hoor, maar dan ben je ongeveer het zelfde bedrag kwijt. Wij bestellen gewoon bij Appel de onderdelen en bouwen we in. Een service point kan alles maken wat Apple ook kan maken dus dat is geen probleem. Alleen iPod's doen we niet. ;)

kleurbleur.nl

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-02 21:09

Maximus

There is no substitute

ik zeg al niets meer :+

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

Pagina: 1