Ik ben op zoek naar een manier om een lokale policy te laten zien net voordat je op CTRL ALT DEL duwt zodat mensen de regeltjes kunnen lezen die op de computer gelden waar ze achter gaan werken. Ik heb ongeveer een uur gezocht en helemaal niets gevonden. Weet iemand van jullie misschien hoe ik dit voor mekaar krijg?
Waar heb je precies op gezocht?
Welk OS?
Welk OS?
sorry ik heb gezocht op local policy; eula; lokaal beleid enz.
Het gaat zich om windows 2000
Het gaat zich om windows 2000
het is al gelukt
Ik kon zo weinig informatie geven omdat ik het op school poste en dat eigelijk niet mocht (die ze*kers ook) maar het ging zich dus om windows 2000 professional Nederlands met servicepack 4 en verder alle updates enzo. Het systeem draaide in een windows 2000 server domein waar je dan natuurlijk ook op moest inloggen. Maar mijn taak is geslaagd en mij hoeven jullie dus niet meer te helpen
misschien is het wel handig om dit topic open te houden voor andere mensen die dit ook wel willen hebben op een plaats waar ze meerdere computers moeten beheren. Het is iig wel handig om de mensen gewoon even op de regeltjes te wijzen en wat informatie te geven voor als ze niet aan kunnen melden 
Ik kon zo weinig informatie geven omdat ik het op school poste en dat eigelijk niet mocht (die ze*kers ook) maar het ging zich dus om windows 2000 professional Nederlands met servicepack 4 en verder alle updates enzo. Het systeem draaide in een windows 2000 server domein waar je dan natuurlijk ook op moest inloggen. Maar mijn taak is geslaagd en mij hoeven jullie dus niet meer te helpen
edit:
Het komt er dus op neer dat ik snel moest posten
[ Voor 5% gewijzigd door GH45T op 25-05-2004 23:36 ]
Misschien nog veel handiger als jij de oplossing ook post zodat andere mensen er nog wat aan hebben ook.GH45T schreef op 25 mei 2004 @ 23:35:
het is al gelukt![]()
Ik kon zo weinig informatie geven omdat ik het op school poste en dat eigelijk niet mocht (die ze*kers ook) maar het ging zich dus om windows 2000 professional Nederlands met servicepack 4 en verder alle updates enzo. Het systeem draaide in een windows 2000 server domein waar je dan natuurlijk ook op moest inloggen. Maar mijn taak is geslaagd en mij hoeven jullie dus niet meer te helpenmisschien is het wel handig om dit topic open te houden voor andere mensen die dit ook wel willen hebben op een plaats waar ze meerdere computers moeten beheren. Het is iig wel handig om de mensen gewoon even op de regeltjes te wijzen en wat informatie te geven voor als ze niet aan kunnen melden
edit:
stond gewoon onder het linkje van euss...
maarja ik post het nog wel eens
Open het register en zoek de sleutel afhankelijk van je besturingssysteem
Windows 95, 98 en Me:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Winlogon
Windows NT, 2000 en XP:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
Verander de waarde van 'LegalNoticeCaption' om een naam te geven aan het venstertje wat om je bericht moet komen te staan.
Verander de waarde van 'LegalNoticeText' om de tekst in het venstertje weer te geven. De waarde van de tekst is maximaal 256 karakters maar met bijvoorbeeld de nieuwere servicepacks van onder andere windows nt kun je 1024 karakters plaatsen.

Sluit je register af en de volgende keer dat je je aan wilt melden komt het ventertje
maarja ik post het nog wel eens
Open het register en zoek de sleutel afhankelijk van je besturingssysteem
Windows 95, 98 en Me:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Winlogon
Windows NT, 2000 en XP:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
Verander de waarde van 'LegalNoticeCaption' om een naam te geven aan het venstertje wat om je bericht moet komen te staan.
Verander de waarde van 'LegalNoticeText' om de tekst in het venstertje weer te geven. De waarde van de tekst is maximaal 256 karakters maar met bijvoorbeeld de nieuwere servicepacks van onder andere windows nt kun je 1024 karakters plaatsen.
Sluit je register af en de volgende keer dat je je aan wilt melden komt het ventertje
Pagina: 1