Toon posts:

Office 2000 Gebruikersrecht gegevens

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

vraagje (vast iets simpels) hoe krijg ik de gebruikersrecht informatie onder de knop "help" en dan info weg?
office 2000 staat op naam van iemand en nu moet dat veranderd worden in mijn naam
*regedit heeft geen zin

wie weet de oplossing?

gr

abe

Verwijderd

Het lijkt mij dat die naam licentiegebonden is, en deze vraag hier dus niet toegestaan is?

Office verwijderen en opnieuw installeren waarbij je de juiste naam opgeeft lijkt mij de enige optie.

Of ik begrijp niet waar je het over hebt.. je hebt het specifiek over de naam die aa Office zelf gekoppeld is toch, niet zozeer de naam van de auteur van een bestand?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 14:59:
Het lijkt mij dat die naam licentiegebonden is, en deze vraag hier dus niet toegestaan is?

Office verwijderen en opnieuw installeren waarbij je de juiste naam opgeeft lijkt mij de enige optie.

Of ik begrijp niet waar je het over hebt.. je hebt het specifiek over de naam die aa Office zelf gekoppeld is toch, niet zozeer de naam van de auteur van een bestand?
het gaat om de eigenaar van office en die is computer gebonden dus en ik heb hem overgekocht.
nou wil ik zijn naam uit de info hebben en de mijne er in

Verwijderd

In dat geval kun je gewoon contact opnemen met Microsoft over deze vraag, wat je waarsch. veel sneller een antwoord oplevert.

http://support.microsoft....px?scid=fh;NL;personalsup

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 19:40
Als je dan toch een link naar MS geeft, klop dan gelijk de juiste termen in de kb-search: change username (zoeken in office2000)

http://support.microsoft....n-us;233499&Product=ofw2k

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 15:19:
In dat geval kun je gewoon contact opnemen met Microsoft over deze vraag, wat je waarsch. veel sneller een antwoord oplevert.

http://support.microsoft....px?scid=fh;NL;personalsup
JA JOH LOSER!!!!!

BEDANKT JeroenG33

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Als het alleen de naam is, dan kan het ook via: Tools | Options... | User Information.

edit:
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 15:25:
JA JOH LOSER!!!!!

BEDANKT JeroenG33
Dimmen.... We zijn hier niet om je te dienen :/. Al deze antwoorden had je zelf makkelijk kunnen vinden als je wat meer moeite had gedaan, voordat je je vraag hier neerplempt.

[ Voor 73% gewijzigd door BtM909 op 25-05-2004 15:26 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Waarmee dit topic op slot gaat. AbeAbe, check je mail even :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.