Een expert is iemand die steeds meer weet over steeds minder, totdat hij alles weet over niks..
In laatste magazine staat een grote test van digitale compact camera's. Daar komt deze camera goed uit qua instelmogelijkheden en kwaliteit foto's. De camera schijnt alleen wat traag te zijn.
Verder is het de eerste Hp camera die met een beetje smaak is vormgegeven. Hij ligt prettig in de hand. Ik heb er verder geen foto's mee gemaakt, dus op dat gebeid kan ik je niets vertellen.
Verder is het de eerste Hp camera die met een beetje smaak is vormgegeven. Hij ligt prettig in de hand. Ik heb er verder geen foto's mee gemaakt, dus op dat gebeid kan ik je niets vertellen.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Al die HP's hebben last van een enorme vertraging als je een foto wilt schieten. Dat is de belangrijkste reden waarom je nooit een HP moet kopen IMO.
* havana heeft diezelfde fout ooit begaan
De grotere HP's staan verder bekend door hun enorme stroomverbruik, zelfs bij gebruik van 2100 mAh-batterijen.
Specs
Als ik het zo zie kun je beter een IXUS 500 kopen. Kost iets meer, maar daar krijg je naar mijn mening wel een veel betere camera voor. Bovendien gebruikt deze camera Compact Flash ipv. SD Card dus daar verdien je weer iets mee terug. Zet ze maar eens side-by-side bij dpreview... (de IXUS heet daar trouwens de Powershot S500)
* havana heeft diezelfde fout ooit begaan
De grotere HP's staan verder bekend door hun enorme stroomverbruik, zelfs bij gebruik van 2100 mAh-batterijen.
Specs
Als ik het zo zie kun je beter een IXUS 500 kopen. Kost iets meer, maar daar krijg je naar mijn mening wel een veel betere camera voor. Bovendien gebruikt deze camera Compact Flash ipv. SD Card dus daar verdien je weer iets mee terug. Zet ze maar eens side-by-side bij dpreview... (de IXUS heet daar trouwens de Powershot S500)
[ Voor 91% gewijzigd door havana op 25-05-2004 16:16 ]
Ik kan deze camera nieuw voor 122 euro krijgen... vraag me niet hoe.
Maar veranderd dat jullie mening veel
Maar veranderd dat jullie mening veel
Een expert is iemand die steeds meer weet over steeds minder, totdat hij alles weet over niks..
Van de vrachtwagen gevallen zeker 
Tjsa voor 122 euro is het natuurlijk heel veel camera.
Tjsa voor 122 euro is het natuurlijk heel veel camera.
Hier is al een topicske over:
HP Photosmart R707
Eentje is dus wel genoeg om het niet allemaal door elkaar te laten lopen
HP Photosmart R707
Eentje is dus wel genoeg om het niet allemaal door elkaar te laten lopen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()