Toon posts:

MSN Messenger, gebruikte inlog emailadressen verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers ik zit met een probleemp(je).

MSN messenger, onthoud alle email adressen waarmee ik ben ingelogd :r . Ik heb absoluut geen idee hoe je deze kan verwijderen. Kan iemand mij hiermee helpen ?

Alvast bedankt.

:

• 68657469736d69
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
volgens mij moet je gewoon met de muis er op en dan op delete drukken

• Jappo112
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-08 00:55

• Don van Boven
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
sadar schreef op 25 mei 2004 @ 14:39:
volgens mij moet je gewoon met de muis er op en dan op delete drukken
Nee, hij wil niet mensen uit z'n contactlijst verwijderen, maar de inloghistorie :).

I'll make you an offer you can't refuse!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ik weet voldoende :>

• 68657469736d69
Don van Boven schreef op 25 mei 2004 @ 14:42:
[...]

Nee, hij wil niet mensen uit z'n contactlijst verwijderen, maar de inloghistorie :).
daar doelde ik ook op. maar ik had het niet helemaal goed verwoord denk ik :)

Verwijderd

sadar schreef op 25 mei 2004 @ 14:46:
[...]

daar doelde ik ook op. maar ik had het niet helemaal goed verwoord denk ik :)
regedit->zoeken naar inlognaam@hotmail.com en verwijderen of vervangen

• Elve1984
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 16:42
de email adres in je inloghistorie kun je ook verwijderen door er op te gaan staan en dan op de delete knop te drukken. als je tenminste de inlog namen in je inlogschermpje bedoeld waar je email adres en wachtwoord moet ingeven.

daar hoef je alleen maar even naar het pull downmenutje te gaan en dan zorgen dat de naam die je wilt verwijderen blauw wordt door er met de pijltjes toets naar toe te gaan en erop te gaan staan en dan op delete drukken.

• 68657469736d69
Leondendungen schreef op 25 mei 2004 @ 15:31:
de email adres in je inloghistorie kun je ook verwijderen door er op te gaan staan en dan op de delete knop te drukken. als je tenminste de inlog namen in je inlogschermpje bedoeld waar je email adres en wachtwoord moet ingeven.

daar hoef je alleen maar even naar het pull downmenutje te gaan en dan zorgen dat de naam die je wilt verwijderen blauw wordt door er met de pijltjes toets naar toe te gaan en erop te gaan staan en dan op delete drukken.
dit is precies wat ik bedoelde alleen Leondendungen weet het beter te verwoorden _/-\o_

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

En aangezien het hier gewoon in de SA FAQ: Outlook (Express), Internet Explorer, MSN messenger staat, sluit ik het. Check dus voortaan eerst even de sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif) ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.