Hallo,
Ik moet in mijn opleiding een game maken met Blender (www.blender.org). Daarbij heb ik ook wat scripting nodig in Python. Ik ben al heel lang bezig met programmeren, dat is dus het probleem niet.
Ik heb Blender 2.33a en Python 2.3.3 geïnstalleerd. Als ik een script attach aan een object in Blender, en daarin hetvolgende schrijf:
Ik heb voor Python mijn PATH in mijn W2K al juist gezet, daar kan het niet aan liggen.
Ik moet in mijn opleiding een game maken met Blender (www.blender.org). Daarbij heb ik ook wat scripting nodig in Python. Ik ben al heel lang bezig met programmeren, dat is dus het probleem niet.
Ik heb Blender 2.33a en Python 2.3.3 geïnstalleerd. Als ik een script attach aan een object in Blender, en daarin hetvolgende schrijf:
code:
zou Blender de python module voor Blender moeten importeren. Dat doet ie dus niet, en hij geeft daarvoor een error: 1
| import Blender |
code:
Daar begrijp ik dus niks van. Op een of andere manier kent hij die module niet, maar die moet in Blender zelf zitten, of niet?1
2
3
4
5
| PYTHON SCRIPT ERROR: Traceback (most recent call last): File "test.py", line 1, in ? import Blender ImportError: No module named Blender |
Ik heb voor Python mijn PATH in mijn W2K al juist gezet, daar kan het niet aan liggen.