Toon posts:

Grote file knippen met soundforge

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, Ik heb even een vraagje over de werking van Soundforce.
Ik heb een mp3 file van ruim 5 uur die ik graag zou willen knippen in leesbare stukken van 5 minuten zodat als ik hem brand op cd ik meerder tracks krijg en niet maar 1 nummer?
Wie weet hoe dat moet of help me even opweg.

Hans

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-07 17:11
Kun je misschien beter een mp3 cutter downloaden. Kun je eenvoudig aangeven op welke tijdstippen je het bestand wilt knippen. In soudforge zou je volgens mij eerst het bestand moeten inladen, hetgeen een tijd in beslag neemt.

stp - PSN ID: stp_4

Verwijderd

stp_4 schreef op 25 mei 2004 @ 12:08:
Kun je misschien beter een mp3 cutter downloaden. Kun je eenvoudig aangeven op welke tijdstippen je het bestand wilt knippen. In soudforge zou je volgens mij eerst het bestand moeten inladen, hetgeen een tijd in beslag neemt.
Klopt ik gebruik allebei de progjes en MP3 Cutter werkt net iets eenvoudiger voor je denk ik! :) Downloaden die hap dus! :P

• AxiMaxi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-05 15:33
Wil je er een MP3-CD van maken of meerdere audio CDs?

In het laatste geval moet je heel anders te werk gaan: CD Architect (van dezelfde makers als Soundforge). Daarmee kan je een CD maken met indexering, terwijl je fysiek niets aan je audio-bestand wijzigt.

Ja, natuurlijk wel als je er 4 of 5 CDs van wilt maken... maar dat snapte je natuurlijk wel :9

[Hier had mijn handtekening kunnen staan]

Verwijderd

Topicstarter
AxiMaxi schreef op 25 mei 2004 @ 12:20:
Wil je er een MP3-CD van maken of meerdere audio CDs?

In het laatste geval moet je heel anders te werk gaan: CD Architect (van dezelfde makers als Soundforge). Daarmee kan je een CD maken met indexering, terwijl je fysiek niets aan je audio-bestand wijzigt.

Ja, natuurlijk wel als je er 4 of 5 CDs van wilt maken... maar dat snapte je natuurlijk wel :9
Meerdere Audio cd's met meerdere tracks dus.