Is het mogelijk om onder XP systeemherstel zo in te stellen dat er elke dag standaard een systeemherstelpunt wordt gemaakt?
neit dat ik weet,
maar hoezo is het nodig om elke dag een systeem herstel punt te maken, ik heb er maar 2...eenin het begin, daarna eentje toen ik al mijn appz had geinstalleerd.en je windows word dacht ik een stuk groter als je elke keer een systeemherstel punt maakt.
anyway, anders moet je gewoon elke keer voordat je gaat slapen even 5 min de tijd daarvoor nemen
maar hoezo is het nodig om elke dag een systeem herstel punt te maken, ik heb er maar 2...eenin het begin, daarna eentje toen ik al mijn appz had geinstalleerd.en je windows word dacht ik een stuk groter als je elke keer een systeemherstel punt maakt.
anyway, anders moet je gewoon elke keer voordat je gaat slapen even 5 min de tijd daarvoor nemen
Ik heb nog niet kunnen uitvinden hoe je zelf automatisch een herstelpunt maakt. Dit zal ook moeilijk gaan omdat er sowieso iets bij het herstelpunt als 'naam' moet worden ingevuld.
Een herstelpunt maken kost hooguit een minuut. Ook maakt Windows regelmatig een systeemherstelpunt (is na te gaan via de kalender die je krijgt bij terugzetten herstelpunt)
Een herstelpunt maken kost hooguit een minuut. Ook maakt Windows regelmatig een systeemherstelpunt (is na te gaan via de kalender die je krijgt bij terugzetten herstelpunt)
Volgens mij is wat de poster hierboven zegt daarom niet juist. Er worden altijd méér herstelpunten gemaakt. Zelf in opdracht gemaakte herstelpunten zijn daarom een extra aanvulling. Tussentijdse upgrades van Windows en programma's vereisen ook weer het maken van een herstelpunt als je tenminste actueel wilt blijven.maar hoezo is het nodig om elke dag een systeem herstel punt te maken, ik heb er maar 2...eenin het begin, daarna eentje toen ik al mijn appz had geinstalleerd.en je windows word dacht ik een stuk groter als je elke keer een systeemherstel punt maakt.
[ Voor 35% gewijzigd door Guardian Angel op 25-05-2004 12:32 ]
ARME AOW’er
Windows maakt bij ieder geinstalleerd programma een herstelpunt, niet voor elk programma. Als je dus op 1 dag meerdere programma's installeert dan maakt die daar een herstelpunt van. Dus als je 10 programma's installeert en een servicepack ben je alles weer kwijt als je een dag terug gaat.
Zo zit het geloof ik
Zo zit het geloof ik

[ Voor 4% gewijzigd door Roger_Rabbit op 25-05-2004 12:37 ]
Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB
Anoniem: 114757
Hoi, als ik mij niet vergis komt er een herstelpunt na elke update of driver install,
verder doet XP om de 24h activiteit of na 24h van inactiviteit autom. een herstelputen aan. Dit gebeurt als men een backup software draait.
!! My doc. , favorits , Gfx files , email files en verder files met de extentie ;
Doc, Xls, Mbd, Pdf worden alleen bewaard bij een manueel aanmaak.
Bye,
BruzaQ
verder doet XP om de 24h activiteit of na 24h van inactiviteit autom. een herstelputen aan. Dit gebeurt als men een backup software draait.
!! My doc. , favorits , Gfx files , email files en verder files met de extentie ;
Doc, Xls, Mbd, Pdf worden alleen bewaard bij een manueel aanmaak.
Bye,
BruzaQ
het enige wat ik bedoel is, dat ik er zelf 2 heb gemaakt..... sorry voor de onduidelijkheidVolgens mij is wat de poster hierboven zegt daarom niet juist. Er worden altijd méér herstelpunten gemaakt. Zelf in opdracht gemaakte herstelpunten zijn daarom een extra aanvulling. Tussentijdse upgrades van Windows en programma's vereisen ook weer het maken van een herstelpunt als je tenminste actueel wilt blijven.
Anoniem: 114757
Zaols je zegt worden er meer herstelpunten aangemaakt,
zo worden er met regelmaat snapshots genomen van de
system state, account, settings en van de startup files.
Ook systemfiles worden bewaard in een verborgen archief
op regelmatige intervals.
BruzaQ
zo worden er met regelmaat snapshots genomen van de
system state, account, settings en van de startup files.
Ook systemfiles worden bewaard in een verborgen archief
op regelmatige intervals.
BruzaQ
Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat. Verder - zou je ons eens kunnen vertellen wat je zelf al gedaan hebt om dit probleem op te lossen?
Heb zelf de HELP van XP doorlopen, hier in het GoT forum gezocht, op andere Forums gezocht, Google gebruikt, dus ben niet over 1 nacht ijs gegaan voordat ik hier poste.elevator schreef op 25 mei 2004 @ 15:35:
Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat. Verder - zou je ons eens kunnen vertellen wat je zelf al gedaan hebt om dit probleem op te lossen?
Wist dus dat je zelf die herstelpunten kan aanmaken, maar het zou handig zijn als je dit gewoon kon automatiseren door een jou bepaalde regelmatigheid en tijd.
En nu blijkt dat XP dat allemaal zelf met regelmaat doet is er geen probleem meer denk ik.euro schreef op 25 mei 2004 @ 20:56:
maar het zou handig zijn als je dit gewoon kon automatiseren door een jou bepaalde regelmatigheid en tijd.
ARME AOW’er
Pagina: 1