Toon posts:

Dark Throne

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.darkthrone.com/images/topsection/mainheader.jpg

Aangezien mn vorige topic ook een suc6 was heb ik hier een ander nieuwe game .

Dit spel is ideaal voor de mensen die KOC gespeeld hebben en gestopt zijn wegens de beroerde server enz enz.

hier wat meer info :
Q: What is Dark Throne?
A: Dark Throne is a turn-based massively multiplayer online fantasy game you can play right through your web browser. Sign up as Humans, Undead, Elves, or Goblins and fight other players as you try to take control of the throne.

Q: What is the objective of the game?
A: To build the largest town in terms of winning attacks, gaining citizens, and building a Kingdom.

Q: How do I play?
A: A full game guide will be released when the beta version of Dark Throne launches later this May, but browse below to find out some basic questions regarding gameplay.

Q: What are the system requirements for Dark Throne?
A: Dark Throne is played through your web browser. There is no downloading required. Dark Throne plays best on a broadband connection and in 1024x768 resolution with Internet Explorer 5 or better, but will be playable on any resolution and internet connection.

Q: Can I play from any PC?
A: Yes, you can access your Dark Throne account from any PC.

Q: Do I have to pay to play?
A: No, Dark Throne is free for everyone.

Q: Will prizes be offered to high ranked and active players?
A: Yes, we will be giving prizes away monthly to random active and high ranked players. Prizes will range from DVD's and PC/Console Games to Video Cards, PC's, and TV's.
Game Questions
Below are a few sections from our game guide that may be of interest and will give a basic overview of the game. The full players guide will be released when the beta version of the game is launched.

Q: What is the difference between each race?
A: The four races give each player a different 10% bonus in different categories.
Humans provide a 10% bonus in the Attack category
Goblins provide a 10% bonus in the Defense category.
Undead are given a 10% recruiting and casualty bonus.
Elves are given a 10% intelligence bonus.
Q: What is the difference between each sub class
A: Each subclass is available for every race and gives an additional bonus.
Fighters receive an extra 5% Attack bonus.
Cleric's receive an extra 5% Defensive bonus.
Theives receive an extra 5% bonus to their Intelligence.
Assassins receive an extra 5% income bonus.
Q: What kinds of buildings will be available for me to purchase?
A: As you progress in the game, you will have the ability to upgrade your town's structures, turning it from the small town it started as into a kingdom.
The Attack Structure upgrades the effectiveness of a players Attack Trained men and how well they use weapons by 10% each time a player upgrades.
The Defense Structure upgrades the fortification of your town and allows you to upgrade your housing.
The Intelligence Structure will upgrade how well your spies are trained and add 25% to a player's Spy Offense/Spy Defense.
Mining allows players to increase their gold per turn by training miners and enlarging their bank.
Q: How are players ranked?
A: Players are ranked by the amount of XP or experience that they have received.

Q: How do I obtain XP?
A: You get a certain amount of XP for adding to your Attack, Defense, Spy Offense, and Spy Defense in addition to gaining XP from wining attacks.

Q: Are there plans for expansions and updates to Dark Throne on a regular basis?
A: Yes, we plan on making Dark Throne very story driven. As time goes on, more of the story will unravel and new features will be introduced. We plan on making monthly publishes with new content. Here are just a few of our plans for upcoming expansions and publishes:
A new magic slot which will allow players to train mages as well as equip soldiers with magical potions, armor, and weapons. Only the most resourceful players will be able to unlock this magic slot.
Singleplayer Adventures which will give players unique items, treasure, and other bonuses.
And much, much more!
Q: How will bug fixes and support for the game community be handled?
A: We have full time staff ready to address bug issues in the game. As soon as issues are known or reported, be assured that we are working on fixing them. Our goal is to make sure everyone has the best experience possible.
Geinterreseerd ?
www.darkthrone.com

En deze mag je wel ff klikken om mij te sponsoren met 1 soldier : http://www.darkthrone.com/recruit.dt?uid=264

Het is dus een spel vergelijkbaar met Kings of Chaos _/-\o_ Alleen de kritieken op dit spel zijn veel positiever _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een leuke online game... maar om nu te zeggen dat ie veel verschilt van andere games... persoonlijk misschien :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

kdacht eerst dat et om een metal band ging, maar dit ziet er best leuk uit.

heb je trouwens ook pics?

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
MUSTIS schreef op 25 mei 2004 @ 12:06:
kdacht eerst dat et om een metal band ging, maar dit ziet er best leuk uit.

heb je trouwens ook pics?
offtopic:
haha daar dacht ik ook al aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hm er zijn nog niet veel puics nee :P Ik zit op school nu namelijk :)

Maar als je op de HOmepage kijkt dan staat er wel een link met wat ontwerpen.

En ja het verschilt niet veel van Bijv Kings of chaos alleen het spel loopt wel veel stabieler .

Het heeft betere servers enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik ben ook geregistreerd: http://www.darkthrone.com/recruit.dt?uid=921

Ben alleen meteen aangevallen door een of andere loser toen ik nog geen guards/miners had gebouwd. Newbie bashing sucks...

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

hnm heb et even gespeeld. maar ben idd ook meteen aangevallen.
ben toen gaan trainen en hier klopte geen hol van. ben nu uitgelogd en zal ook niet meer inloggen.
LOL

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:57
Ik kan me niet herinneren dat je op dit forum een klik-link mocht plaatsen. alleen in je Sig onderin, wil je deze tekst even weg halen?

[ Voor 17% gewijzigd door Cardinal op 25-05-2004 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op 25 mei 2004 @ 13:47:
[...]

Ik kan me niet herinneren dat je op dit forum een klik-link mocht plaatsen. alleen in je Sig onderin, wil je deze tekst even weg halen?
Ja wil je dat aub doen voor deze meneer, hij heeft het natuurlijk wel voor het zeggen hier. (niet dus)
Waar maak je je druk om dat er hier een link staat van 1 iemand die zich geregistreert heeft, je hoéft er niet op te klikken hé!
Je hoéft niet eens in dit topic te zijn als het je niet aanstaat.
Maar ff ontopic dan, ja spel lijkt me leuk, ik ben zelf echt té lang verslaaft geweest aan Kings Of Chaos en daar heb ik me ook wel mee vermaakt, voordat ik me hierbij registreer ff kijken hoeveel mensen van GoT mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 14:28:
[...]

Ja wil je dat aub doen voor deze meneer, hij heeft het natuurlijk wel voor het zeggen hier. (niet dus)
Waar maak je je druk om dat er hier een link staat van 1 iemand die zich geregistreert heeft, je hoéft er niet op te klikken hé!
Je hoéft niet eens in dit topic te zijn als het je niet aanstaat.
Maar ff ontopic dan, ja spel lijkt me leuk, ik ben zelf echt té lang verslaaft geweest aan Kings Of Chaos en daar heb ik me ook wel mee vermaakt, voordat ik me hierbij registreer ff kijken hoeveel mensen van GoT mee doen :)
Ok ;)
want ik weet dat hier heelveel koc "junkies" zitten :p die allemaal gestopt zijn omdat koc gewoon beroerd was qua servers en toevoegen van spelelementen.
Ik speel het zelf nog wel fanatiek btw net zoals galaxis trouwens.

In ieder geval dit spel is opgezet door de winnars van age 1 en age 2 beta van KOC.

Dus dat is veel belovend .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

PromWarMachine

Forsaken Archer

cardinal808 schreef op 25 mei 2004 @ 13:47:
[...]

Nee?

Kijk eens in het King of Chaos en Galaxis draadje. :z
Jij hebt het waarschijnlijk over betaalde links. Links waar geld mee te verdienen valt of het spammen van je eigen website in andermans topic; dát is niet gewenst, maar bij spellen gebeurd het erg vaak dat je van dit soort links van de site krijgt. Vaak zie je dan dat er complete lijstjes gemaakt worden, waar de fanatieke spelers elke dag op klikken. Win-win situatie dus. No big deal.

Waar ik eigenlijk voor naar dit topic kwam: Klopt het dat de situatie bij het spel veranderd is? Het is nu een open alpha, waar eerder sprake was van een bèta? :?

Nou maakt het me niet uit wat voor naampje ze er aan willen hangen, maar ik kan geen civilians meer trainen...

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
PromWarMachine schreef op 26 mei 2004 @ 14:49:
[...]

Nee?

Kijk eens in het King of Chaos en Galaxis draadje. :z
Jij hebt het waarschijnlijk over betaalde links. Links waar geld mee te verdienen valt of het spammen van je eigen website in andermans topic; dát is niet gewenst, maar bij spellen gebeurd het erg vaak dat je van dit soort links van de site krijgt. Vaak zie je dan dat er complete lijstjes gemaakt worden, waar de fanatieke spelers elke dag op klikken. Win-win situatie dus. No big deal.

Waar ik eigenlijk voor naar dit topic kwam: Klopt het dat de situatie bij het spel veranderd is? Het is nu een open alpha, waar eerder sprake was van een bèta? :?

Nou maakt het me niet uit wat voor naampje ze er aan willen hangen, maar ik kan geen civilians meer trainen...
ja er zijn no0g al wat bugs maar de meeste zijn nu al de wereld uitgeholpen . En ik vind dat het al behoorlijk stabiel loopt !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:20

Standeman

Prutser 1e klasse

*flinke kick*

Darkthrone is nu behoorlijk verbeterd (zo is spying uitgebreid e.d.). Ik ben benieuwd of er nog meer GoT-ers zijn die het nog spelen??

Ben overigens zelf een lvl42 elf assissin.

p.s. Heeft iedereen die speelt ook altijd zo'n hekel aan de high offense clan?

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Standeman schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:19:
*flinke kick*

Darkthrone is nu behoorlijk verbeterd (zo is spying uitgebreid e.d.). Ik ben benieuwd of er nog meer GoT-ers zijn die het nog spelen??

Ben overigens zelf een lvl42 elf assissin.

p.s. Heeft iedereen die speelt ook altijd zo'n hekel aan de high offense clan?
Nog een fikse Kick :P

Ik ben er laast eigenlijk mee begonnen. Ik ben benieuwd of er nog mensen zijn die dit spelen en daarvoor een alliance is. Op het moment ben ik Level 1 met een population van meer dan 1000 mensen. Blijf expres laag in level omdat je op een gegeven moment rustig een leger op kan bouwen zonder veel last te hebben van mensen die je aanvallen.

Sinds 2004 is het sterk verbeterd. Moet zeggen dat het een stuk leuker is dan andere web-based spelletjes die ik op het moment heb gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap er nog weinig van (ben net begonnen) moet nog even kijken wat de beste manier van spelen is denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 14:56:
ik snap er nog weinig van (ben net begonnen) moet nog even kijken wat de beste manier van spelen is denk ik.
Ik ben laatst overnieuw begonnen omdat ik een verkeerde keuze had gemaakt. Er kunnen namelijk mensen aanvallen van 5 levels hoger of lager. Als je level 1 bent kunnen alleen de mensen van 5 levels hoger aanvallen, dan heb je dus het gemak dat je rustig en defense kan opgooien, daar ben ik nu ook mee bezig.

In het begin alles op mining gooien, heb je tenminste een inkomen. Nu binnen 5 dagen 1250 miners die samen 2.700.000 aan inkomsten per dag genereren. Ik ben berekend dat ik minimaal 7800 miners nodig ga hebben voordat ik begin met levelen. Dan kan ik per turn een aanvals wapen kopen :P

Je kan het beste ventjes krijgen door de recruiter te gebruiken die in het spel zelf zit. Je moet 350 keer klikken en krijgt daarvoor 250 ventjes terug. samen met een geldbedrag per ventje. Dus dat zit wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 22:15
Ik ben vandaag begonnen met spelen, en vind het vrij verslavend .
Is ook lekker om te spelen in me Avond en nachtdiensten etc...
Ik heb trouwens een wat andere tactiek, en gooi in het begin niet alles
op mining , omdat het dan heel makkelijk is om je goud te stelen !

ik ga weer verder spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

umh... Ik ben nu Lvl 17 :P gok niet dat dat dus heel goede keuze was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Het gaat alleen wel erg traag met me poen helaas, dus mocht iemand wat
geld willen doneren , dan graag !

Username : KunDun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

KunDun schreef op zondag 08 mei 2005 @ 19:11:
Het gaat alleen wel erg traag met me poen helaas, dus mocht iemand wat
geld willen doneren , dan graag !

Username : KunDun
Done :)

Ben nu zelf sinds kort lvl 46.. moet wel weer een tijdje gaan campen om iig mijn defense op te krikken tot ongeveer 150 mil.. Dus daar ben ik wel weer even zoet mee :)

[spam]
Als je een leuke alliance zoekt... "The Conspiracy Syndicate" of anders "The Killer Clan".. vooral de 1ste is vrij klein met een leuk forum (en veel Nederlanders)
[/spam]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omixium654
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 17:16
Ik speel met 5 accounts bij darkthrone.com :X
Heb overal een defence van meer dan 100.000
Heb per account tussen de 30- en 40.000 citizens (trek per dag per account ruim 150 miljoen gold naar binnen)

Ik ben wel een camper. ;)
1 account op level 61 wordt telkens aangevallen met mensen met ruim 200k offence.
1 account op level 29 is 'untouchable'

Ik heb een phpscriptje geschreven die automatisch de recruiter 350 x per dag aanklikt!
Dus als je me binnenkort in de top 1 rankings ziet :7

Vraag me trouwens af of er al accounts te koop aangeboden worden?
Ik heb er toch al gauw een paar honderd uur in gestoken.

[ Voor 13% gewijzigd door omixium654 op 26-05-2005 11:31 ]

The Future Starts Here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
omixium schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 11:30:
Ik speel met 5 accounts bij darkthrone.com :X
Heb overal een defence van meer dan 100.000
Heb per account tussen de 30- en 40.000 citizens (trek per dag per account ruim 150 miljoen gold naar binnen)

Ik ben wel een camper. ;)
1 account op level 61 wordt telkens aangevallen met mensen met ruim 200k offence.
1 account op level 29 is 'untouchable'

Ik heb een phpscriptje geschreven die automatisch de recruiter 350 x per dag aanklikt!
Dus als je me binnenkort in de top 1 rankings ziet :7

Vraag me trouwens af of er al accounts te koop aangeboden worden?
Ik heb er toch al gauw een paar honderd uur in gestoken.
Automatisch klikken lijkt mij ook een uitkomst , zou je dit scriptje met me willen delen ?
En 200k defense is niet zo veel natuurlijk , ik heb een level14 en heb een def van 500k
je bedoeld waarschijnlijk def van 200.000.000 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand wat goud kunnen storten :P
en zullen we een Allaince Got oprichten........

>:) was vroeger ook verslaafd aan KoC

--------edit-------

Dit is me bankreking nummer: Terroser

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2005 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:22

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

>kick<

Ik moet zeggen dat er ERG weinig op gathering over dit spel gepost wordt!

En dat voor zo'n leuk MMORPG dat nu, in Beta en Omega fase, al lekker gevuld is met veeel spelers.

Het is voor mij de eerste MMORPG die ik speel en ik ben er nu (na 5 dagen spelen) al verslaafd aan :-)

Make music, not war

• KunDun
Ik ben redelijk verslaafd aan dit spel, net zoals een heleboel collega's
van mij inmiddels . Ik "recruit" iedere dag heheheh , en zorg er ook altijd
voor dat ik mijn geld "bank" of uitgeef voor dat iemand het van me afpakt.
Enige nadeel van dit spel is dat je geduld moet hebben, een heleboel.

Althans wil je een rol van betekenis kunnen spelen.......

Ik speel op DT onder de zelfde naam als ik hier op GOT post .

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
ik lust wel wat screenshots :)

http://specs.tweak.to/12504

• KunDun
Hahaha je kan beter gewoon even naar www.darkthrone.com gaan .
Het is puur webbased, dus screens zijn niet zo intressant denk ik .

Maar het spel is daarom niet minder leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Het is vooral handig wanneer je geen tijd hebt om je mannetje 100.000 monsters te laten verslaan om een beetje ergens te komen. Dus voor mensen die het druk hebben en iedere dag maar eventjes hun verdiende goud en citizens verdelen (en recruiten uiteraard, maar ook dat kost mbv FireFox maar 7 minuten).

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

musiman2 schreef op dinsdag 13 september 2005 @ 08:42:
Het is vooral handig wanneer je geen tijd hebt om je mannetje 100.000 monsters te laten verslaan om een beetje ergens te komen. Dus voor mensen die het druk hebben en iedere dag maar eventjes hun verdiende goud en citizens verdelen (en recruiten uiteraard, maar ook dat kost mbv FireFox maar 7 minuten).
Onder welke naam speel je eigenlijk?

En het is inderdaad maar weinig werk. Je hoeft geen uren per dag te spelen om ergens te komen.. meer zoiets als 15 minuutjes... Aan de andere kan, het duurt wel even voordat je op krachten bent... Ik speel nu sinds maart en mijn karakter is nog niet echt heel erg sterk... (maar komt wel). Te snel geleveled :+

[ Voor 23% gewijzigd door Standeman op 13-09-2005 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman

musiman

Ik ben musiman
In het spel dan ;-)

En ik ben nog laag in levels, level 15, juist vanwege het gevaar van te snel levelen.

Mijn defense zit nu al over de 2 mil, maar net gister aangevallen door een 5 mil offense door een level 20 grrrrr...

En ik heb nog stiekum wat accountjes meer ;-) maar die zijn OF aan het campen OF langaam de offense aan het opkweken.
Oftewel, ik speel verschillende strategieen.

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

musiman2 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 16:26:
Ik ben musiman
In het spel dan ;-)

En ik ben nog laag in levels, level 15, juist vanwege het gevaar van te snel levelen.

Mijn defense zit nu al over de 2 mil, maar net gister aangevallen door een 5 mil offense door een level 20 grrrrr...

En ik heb nog stiekum wat accountjes meer ;-) maar die zijn OF aan het campen OF langaam de offense aan het opkweken.
Oftewel, ik speel verschillende strategieen.
2 mil def op lvl 15?? is niet zo veel hoor.... Ik heb nu een lvl 8 character met 10 mil offense.. en zelfs dat is niet zo heel veel... Maar ik zal mijn best doen om je te ontwijken ;)

Mijn originele character is lvl 58 met 300 mil defense.. maar die wordt ook nog regelmatig leeggeroofd..

[ Voor 8% gewijzigd door Standeman op 20-09-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Shop der kicker de kick

Ik speel nu ook een tijd DT en wist helemaal niet dat er zo topic echter was voor DT hier op Got. Is er nou ook een Clan van zeg de comunitie of Got? En zo nee is het dan niet een idee op een op te richten voor nieuwe komende got spelers en al wat meer gevordenende Got / DT spelers?

Dus kom maar met die info:

GoT Alliance is een leuke naam maar niet echt pakkend. Iemand nog ideeen?
Pagina: 1