Toon posts:

[Remote Admin] Loading Initil. Screen.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een klant van ons gebruikt Remote Admin voor het overnemen van een 2tal pc op een externe locatie.

De externe pc's draaien Windows 2000, Hij kan wel de ene pc connecten, maar op de andere blijft het "loading initial screen" melding staan.

Dit krijgt hij zowel als op interne lan als via Internet.

Het programma WinVNC kan ook niet connecten op die pc. Dus het ligt niet aan het programma of de router. Het ligt echt op de pc zelf.

Iemand enig idee wat het kan zijn?

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:08
Langzame verbinding? Rebootje nodig? Misschien kan je op afstand de windows event list ophalen, zodat je kan kijken of er een bepaalde melding komt wanneer je connect.

edit:

Ow en, werkt file transfer e.d. wel of ook niet? En view only?

[ Voor 21% gewijzigd door NetRipper op 25-05-2004 11:26 ]

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:09

DJ

Ik neem aan dat er een FireWall tussen staat (meerdere waarschijnlijk zelfs). Staan die geblokkeerd? Je meld namelijk ook dat VNC het ook niet doet. Die draait over andere poorten (standaard 5800 en 5900). Die moeten apart open gezet worden. Welke poorten voor RAdmin nodig zijn weet ik niet uit mijn hoofd. Als je weet welke poorten het zijn moet je bij de beheerders van de FireWall(s) vragen of die poorten open mogen.

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt ook niet op Interne lan.
De klant zit er momenteel achter, dus qua poorten heeft er op dit moment niks mee te maken. Het zal misschien iets kunnen zijn qua service of RAS??

Ik gebruik zelf ook Radmin en tot zover nog nooit problemen gehad.

De snelheid is 100Mbit dus niks daar ligt het niet aan. Log file aangezet op de Radmin server, maar die zegt alleen wie er connect en verder geen errors.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 11:42 ]

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-05 15:39
Ik heb dat ook regelmatig hier met xp clients.
Initial screen, ff wachtuh... pats, weg... dood, niks meer.
Stoppen/starten service levert soms verbetering op. Meestal niet.
Telnet en filetransfer via radmin werken wel.
Ik heb het altijd geweten aan het feit dat op radmin.com XP niet vermeld wordt als supported.
edit:

Typo weggehaald...

[ Voor 6% gewijzigd door UltraSub op 25-05-2004 11:44 ]

• NetRipper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:08
Als telnet en filetransfer wel werken, kan het misschien een grafisch probleem zijn. De radmin module maakt een koppeling naar je beeldkaart driver, al weet ik dit niet zeker. De drivers van je beeldkaart en radmin zelf opnieuw installeren kan wellicht helpen.

Github - Tikkie! - NED-Clan - Volvo EX30 SMSR Plus

Verwijderd

Topicstarter
Het is geen Xp maar Windows 2000.
Het screen van "Initial screen loading" blijft gewoon hangen, verdwijnt ook niet.

-=edit=-

Hoe kun je het makkelijkst filetransfer en Telnet testen. Gaat beetje lastig als je lokaal daarbij zit want telnet zal dan ALTIJD werken. Is het niet via Radmin dan wel via LAN.

-=EDIT=-
Oops zie het al |:( |:(

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 08:45 ]

Pagina: 1