Ik stap over van Share naar T-zones

Pagina: 1
Acties:

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
Wat zijn nu de verschillen ? want ik zie door de bekende bomen geen bos meer...

Orange Share = 6 euro per maand, onbeperkt op de share sites en buiten de share heb je al 2 mb, als deze op is betaal je voor je gebruikte kilobytes...

oke is t-zones.. nu ook gratis binnen t-zones of betaal je nu ook al per MB ?, dan vindt ik het flauwekul want op m'n spv kan ik via inet alle pda sites ook wel vinden wat er op t-zones zit...

Dus t-zones nemen en gratis binnen t-zones surfen ? of gewoon enkel een databundel en gewoon internetten via m'n SPV? ??

I reject your reality and substitute my own!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02 21:31
Helaas, flatfee WAP zit er niet meer in.

De tarieven van t-zones en GRPS van je hier: klik

De kosten voor t-zones en GPRS worden als extra gefactureerd en gaan dus niet van je bundel af.

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-02 21:12
mkanon schreef op 25 mei 2004 @ 10:18:
Wat zijn nu de verschillen ? want ik zie door de bekende bomen geen bos meer...

Orange Share = 6 euro per maand, onbeperkt op de share sites en buiten de share heb je al 2 mb, als deze op is betaal je voor je gebruikte kilobytes...

oke is t-zones.. nu ook gratis binnen t-zones of betaal je nu ook al per MB ?, dan vindt ik het flauwekul want op m'n spv kan ik via inet alle pda sites ook wel vinden wat er op t-zones zit...

Dus t-zones nemen en gratis binnen t-zones surfen ? of gewoon enkel een databundel en gewoon internetten via m'n SPV? ??
ik weet niet of de instellingen op de SPV anders zijn maar ik kan met mijn 6230 icm Orange World flatfree wappen, ook buiten de het World-gebeuren ( dus alle wapsites ). Alleen als ik email ophaal of verstuur via de emailclient van mijn telefoon ( dus niet de emailclient op de Orange World Portal ) kost het mij dataverkeer maar dat moest ik apart instellen zodat de toegangspunt " internet " is ipv "grps".
En voor zover ik weet is T-zones gewoon een portal, niks geen flatfree wappen maar betalen per mb/kb. Ik zou dan liever bij Orange blijven want T-mobile is vrij duur met mobiele dataverkeer. Misschien is Telfort wel een optie -> 1,50 euro per mb

[ Voor 12% gewijzigd door dcell op 25-05-2004 11:27 ]

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Topicstarter
buiten Share betaal je wel hoor, gaat tenminste wel van m'n bundel af... en share gebruik ik praktisch nooit...en aangezien ik straks m'n orange afsluit, wil ik van de sitel acties gebruik gaan maken. En dat kan alleen voordelig in combimet t-mobile..

I reject your reality and substitute my own!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-02 15:29
dan moet dat aan je SPV liggen. Bij mijn telefoons (T610, n-gage) gaat behalve die 6 euros niks van mijn belbundel af, zolang je maar wapt over de toegangspunt "wap". Als je echt veel wap gebruikt zou ik echt niet naar t-mobile gaan, veel te duur!

[ Voor 22% gewijzigd door Maite op 25-05-2004 14:31 ]

Verwijderd

idd. je moet je spv goed instellen bij i-net exploren verbindingen wap als standaardverbinding kiezen en geen andree verbinding toelaten. Dan kan je enkel naar wap sites (gewoon i-net werkt dan niet) maar dan gaat ook alles via share en gaat het dus niet van je 2mb af.

overgens vraag je maar af waarvoor je het gebruikt.. ik ga binnenkort nieuw contract aan en vind die 6 euro/maand eigelnlijk zonde voor die enkele keer dat iets NUTTIGS ermee doe (vaak gewoon gekloot omdat het toch maar gratis is)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 14:32 ]

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-02 15:29
als je het niet veel gebruik is zelfs 6 euro veel, maar dat is juist het leuke aan orange. Gewoon een maand 6 euro betalen en kijken of je het leuk vind en/of vaak gebruik van maak, zo niet, gewoon weer afmelden. En mooi alternatief is inderdaad telfort met 1,5 euro/mb

[ Voor 9% gewijzigd door Maite op 25-05-2004 14:40 ]

Pagina: 1