Is het niet tijd dat er ff een kleine update komt qua ondertitel van dit forum? In de ondertitel wordt nogsteeds ECCp genoemd terwilj deze allang is afgelopen (ecc2 ondertussen ook al en een vervolg is vrij onwaarschijnlijk). Daarnaast is G@H ook stopgezet maar ondertussen zijn er wel weer andere projecten bij gekomen die niet vermeld worden (D2OL, TSC, SoB).
denk dat dit het snelste te doen is door gewoon even een mailtje naar DSmarty te sturen ?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
In ieder geval zal hij wel weten wie het kan regelen
/(bb|[^b]{2})/
Tis in ieder geval wel een goed idee ja!
* JustMe zet forum ondertitels ff aan om te kijken
* JustMe zet forum ondertitels ff aan om te kijken
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
Laat es wat suggesties horen 

[edit]
Nu ik het zo lees is die opsomming een beetje oninteressant...
Max lengte is in ieder geval 214 (zo lang is die van P&W), maar waarschijnlijk 255 tekensThuisbasis van GoT's eigen distributed computing team Dutch Power Cows. Je vindt hier dagelijkse stats, FAQs, hulp en discussies over onder andere D2OL, Distributed Folding, DPAD, Folding@home, OGR, RC5-72, Seti@home, SoB, TSC en UD-Grid.
[edit]
Thuisbasis van GoT's eigen distributed computing team Dutch Power Cows. Je vindt hier dagelijkse stats, FAQs, hulp en discussies over de verschillende projecten waar we aan meedoen. Moooh!!
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 10:52 ]
Der zat ik zelf ook alnaar te kijken.Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 10:50:
Laat es wat suggesties horen
[...]
Max lengte is in ieder geval 214 (zo lang is die van P&W), maar waarschijnlijk 255 tekens
[edit]
[...]
Lol, heb die ondertitels uitstaan, vandaar dat het me nog nooit is opgevallen 
Tijd voor een update iig...
Iemand een mooie suggestie die de lading DPC goed dekt
(Liefst compact en duidelijk, de huidige is al vervelend lang imho)
Tijd voor een update iig...
[ Voor 50% gewijzigd door DSmarty op 25-05-2004 11:30 ]
Zoals Silk voorsteld, maar dan wel incl de url van wdoDSmarty schreef op 25 mei 2004 @ 11:25:
ofThuisbasis van GoT’s eigen Distributed Computing team Dutch Power Cows. Je vindt hier de dagelijkse stats DPC actief is, FAQ’s, hulp en discussies over alle projecten waar we aan meedoen. Bezoek ons ook op www.dutchpowercows.org. Mooooh!!
Ik weet alleen niet of een smilie in de ondetitel kanAltijd afgevraagd waar die mooievandaan komt? Kom binnen om het antwoord op deze vraag te vinden.
Ik zou stats vervangen door statistieken en ik vind dat Moooooh!! echt te lame voor woorden 
Tot zover mijn opbouwende kritiek
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
Maar 't moet ook niet zakelijk worden imhoMobster schreef op 25 mei 2004 @ 12:47:
Ik zou stats vervangen door statistieken en ik vind dat Moooooh!! echt te lame voor woorden
Verwijderd
Zeer opbouwend inderdaad, 'echt te lame voor woorden :/'Mobster schreef op 25 mei 2004 @ 12:47:
mijn suggesties:
Computerfreaks verenigd u! DPC verovert via Distributed Computing de hele wereld door CPU-cycles slim in te zetten. Klik hier voor je dagelijkse portie stats-verslaving, faq's en de nodige team spirit.
Ben je eenzaam? DPC zorgt voor je dagelijkse sociale leven in de vorm van stats, faq's en teamspirit.
Last van idleheid? DPC weet raad! Doe mee en raak verslaafd aan Distributed Computing!
Geen vrienden? DPC zorgt daarvoor! Doneer nu uw CPU cycles en zorgt voor een slimmere of betere wereld. Tegenwoordig ook voor clubs!
Zoiets. Iedereen die al meedoet weet toch wel wat DPC etc is en welke projecten er draaien. Het gaat om nieuwe aanwas, dus een leuke pakkende tekst is hier het beste.Neerlands hoop in bange dagen. Doneer hier uw CPU-cycles, doe mee met de Distributed Computing competities en raak verslaafd aan stats en /5 !
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 12:48:
[...]
Zeer opbouwend inderdaad, 'echt te lame voor woorden :/'
Ach die arme Alcoholist bedoeld het ook goed, de helft van de tijd zit ie aan de breezah’s dus dan ziet ie het niet zo scherp meer… dus duidelijk/helder taalgebruik is belangrijk voor onze MobsterVerwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 12:48:
[...]
Maar 't moet ook niet zakelijk worden imhoZijn we veel te gezellig voor
Verwijderd
Vergeet mijn optiesMarcelloz schreef op 25 mei 2004 @ 13:18:
mijn suggesties:
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
Zoiets. Iedereen die al meedoet weet toch wel wat DPC etc is en welke projecten er draaien. Het gaat om nieuwe aanwas, dus een leuke pakkende tekst is hier het beste.
Mee eens, maar die tekst moet wel heel scherp zijn en geen twijfel laten over wie/wat DPC is.Marcelloz schreef op 25 mei 2004 @ 13:18:
Zoiets. Iedereen die al meedoet weet toch wel wat DPC etc is en welke projecten er draaien. Het gaat om nieuwe aanwas, dus een leuke pakkende tekst is hier het beste.
nog een verzinsel:
Help mee Dutch Power Cows -het grootste en sterkste Distributed Computing team ter wereld- op alle projecten de #1 te pakken, stats en /5 verslaving included.
Kan er dan ook eens gekeken worden naar de stats-vermeldingen op de front-page? De selectie van projecten daar is ook al wat achterhaald...
Heb je al eens gekeken naar de onderschriften bij andere fora? Die gaan af en toe nergens over maar zijn toch scherp.Fear-factoR schreef op 25 mei 2004 @ 13:27:
Mee eens, maar die tekst moet wel heel scherp zijn en geen twijfel laten over wie/wat DPC is.
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Iets meer dan een maand aan de orde geweest hier. Er wordt hard aan gewerktDijkhuis schreef op 25 mei 2004 @ 13:51:
Kan er dan ook eens gekeken worden naar de stats-vermeldingen op de front-page? De selectie van projecten daar is ook al wat achterhaald...
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Ok, en hoeveel tekens mogen er exact in?DSmarty schreef op 25 mei 2004 @ 14:09:
Er komen overigens geen links in de ondertitel, dit even ter verduidelijking
Volgens mij 255, maar een korte "pakkende" tekst lijkt mij, persoonlijk, beter eigenlijk. (het moet een korte omschrijving cq binnenlokkertje zijn en geen complete beschrijving van de complete content)
Het thuishonk voor statsverslaafden & gedistribueerde kudde's
"Hier gratis bier af te halen"DSmarty schreef op 25 mei 2004 @ 14:31:
Volgens mij 255, maar een korte "pakkende" tekst lijkt mij, persoonlijk, beter eigenlijk. (het moet een korte omschrijving cq binnenlokkertje zijn en geen complete beschrijving van de complete content)
moet wel een beetje lokkende text zijn, want meeste GoT'ters komen hier nooit
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
uhm, om nog meer te trekken "pics van jonge chicks"
Mjah, pics van chicks met bier... 
Maar dat is niet helemaal wat we zoeken denk ik
"Het Dutch Power Cows forum, thuis van het grootste Distributed computing team van de wereld.
"Het Dutch Power Cows forum, thuis van het grootste Distributed computing team van de wereld.
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Verwijderd
Imho wil je een ondertitel die mensen lokt die DPC nog niet kennen. Marcelloz' voorstellen zijn daar uitstekend geschikt voor...prikkelend, grappig en 100% waar 
Droge teksten zijn leuk om te weten wat er te doen is, maar zullen niemand overhalen een kijkje te nemen...
Droge teksten zijn leuk om te weten wat er te doen is, maar zullen niemand overhalen een kijkje te nemen...
Héé!!! geen subteamreclame
We waren toch het op 1 na grootste?Pim. schreef op 25 mei 2004 @ 15:33:
Dat geeft ze ook des te meer reden om es langs te komen, want we moeten natuurlijk de grootste worden!
Goed initiatief dit draadje trouwens!
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Verwijderd
Tegenwoordig zijn wij veruit het grootste hoorFuncracker schreef op 25 mei 2004 @ 16:30:
[...]
We waren toch het op 1 na grootste?
Dat geeft ze ook des te meer reden om es langs te komen, want we moeten natuurlijk de grootste worden!
Goed initiatief dit draadje trouwens!
Toen ons team (BB) nog met ECC2 meedeed, wist ik verder ook nooit echt wat het doeleinde van deze categorie wasYakuzA schreef op 25 mei 2004 @ 15:21:
moet wel een beetje lokkende text zijn, want meeste GoT'ters komen hier nooit
Maar ik vind ook dat er een een pakkende tekst moet komen, dus als iemand die niet meedoet met projecten en dit forum ziet, denkt van hè, laat ik het eens proberen, of ff kijken :]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
hmmmz die lijn trekt me ook niet echt....Pim. schreef op 25 mei 2004 @ 15:33:
wordt toch liever getrokken door die chicks met bier
offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
Misschien schrikken we dan juist een deel van de doelgroep af, nl. hetero-seksuele (jonge) vrouwen...
Zo gezegd, zo gedaan.
Dat deel wil je inderdaad niet afstoten
Een paar nieuwe voor vandaag:
Assimilation has started. You will join DPC now...
Zin in mijlpalen, assimilaties, flushes, stats, dpch's en Stampedes? Klik hier!
[ Voor 68% gewijzigd door Marcelloz op 26-05-2004 08:18 ]
Ik heb dit bedacht:
Doe mee met DPC, en help je mede-tweaker de rest van de wereld te verslaan.
* Fear-factoR geeft Calex een stuk zeep
Ga jij ff je mond wassen
Samenvoeging van enkele eerdere suggesties:
De thuisbasis van GoT's eigen distributed computing team Dutch Power Cows. Maak je CPU idleness nuttig en help je mede-tweakers om #1 van de verschillende projecten te worden & te blijven! Je vindt hier o.a. de dagelijkse stats, FAQs, discussies en de onmisbare team-spirit talk.
[ Voor 3% gewijzigd door Millennyum op 26-05-2004 13:54 ]
"De thuisbasis van het grootste distributed computing-team van deze planeet; hier moet je zijn als je je PC eens wat nuttigs wil laten doen. Bovendien kunnen ze hier uitleggen waar al die grappen over koeien vandaan komen."
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
suggestie:
Thuisbasis van Dutch Power Cows, het #1 distributed computing team!
Scoor palen met je hardware door ongebruikte cpu kracht in te zetten op nuttige projecten.
Thuisbasis van Dutch Power Cows, het #1 distributed computing team!
Scoor palen met je hardware door ongebruikte cpu kracht in te zetten op nuttige projecten.
R7 5700x, B350 Prime Plus, 32GB ddr4 op 3333Mt/s, 960Pro, Ultrastar He10, rx6700xt, uwqhd.
Wij bieden: statsverslaving, gezellige sfeer, hitparades, discussies en megaflushes.
Wij vragen: joúw CPU!
Wij vragen: joúw CPU!
(dagelijks/wekelijks/etc) wisselende ondertitels
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
Kunnen we geen nadruk leggen op het feit dat we buiten stats en subteamruzies eigenlijk enorm goed werk verzetten?
Zoiets bijvoorbeeld, maar dan misschien in een wat literairder jasje gegotenBang voor de dood, kanker, of geobsedeerd door priemgetallen? Jouw computer kan een bijdrage leveren aan het welvaren van de mensheid!!! Join DPC, maak vrienden en sloop FreeDC, het kan allemaal in /5.
edit:
of deze natuurlijk
of deze natuurlijk
Een uiterst interessant forum waar op hoog niveau wordt gediscussieerd over zaken als de nieuwste ontwikkelingen in de wetenschap, levensbeschouwelijke kwesties en filosofische problemen.
[ Voor 29% gewijzigd door Spheroid op 26-05-2004 16:27 ]
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Alleen een beetje verwarrend voor een beginnende user/ iemand die /5 niet kent
Een beetje negatief beeld wordt hier geschetst van de gemiddelde DPC'er, denk ik zo, daar trek je geen mensen mee
Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly
Ik denk dat die van mij gewoon het beste is
. Maar misschien dat iemand van de crew zich er eens over kan buigen, want dat een update nodig is lijkt me niet te ontkennen.
La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France
Ik voel me geroepenquote: MarcellozComputerfreaks verenigd u!
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
Verwijderd
Marcelloz stelde voor dit topic te schoppen, aangezien hij het nog niet gedaan heeft doe ik het ff 
Waren er nog mensen met betere suggesties dan bovenstaande?
In dat geval graag nu laten horen
Waren er nog mensen met betere suggesties dan bovenstaande?
In dat geval graag nu laten horen
OfzoOnze hobbies zijn crunchen, en misschien heb jij wel het laatste wuh'tje
das wel oud hoor, moest flink nadenken voordat ik hem herkende
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()