Mijn case kan best wel cool worden als ik hem ga spuiten maar wat moet ik dan met die lelijke witte drives? Zijn er mensen die die ook gespoten hebben en hoe dan? Of kan je op een of andere manier het frontje eraf slopen zodat je niet bang hoeft te zijn voor verf in het loopwerk ed...
Frontjes er af peuteren ja. Bij sommige drives kan je het frontje van de CD-lade er ook af halen. Anders: Edding
Verwijderd
/me heeft het zo gedaan:
Eerst alle metalen delen van kast uit elkaar halen en spuiten. Dan van de cd-romspeler/fikker/diskdrive de frontjes er voorzichtig afgeklikt (als je geluk hebt kan dit). Dan het venstertje voor het ledje met een heeel klein stukje tape afdekken, en spuiten maar
. Ziet er best wel koel uit
. /me zit nu op school, als hij thuis is zal 'ie wel ff wat foto's posten.
Eerst alle metalen delen van kast uit elkaar halen en spuiten. Dan van de cd-romspeler/fikker/diskdrive de frontjes er voorzichtig afgeklikt (als je geluk hebt kan dit). Dan het venstertje voor het ledje met een heeel klein stukje tape afdekken, en spuiten maar
Het frontje afhalen is geen enkel probleem. Je moet namelijk er voor zorgen dat de lade open staat, dan kun je makkelijk het frontje er af klikken, eventueel (lees: bijna altijd) kun je ook de voorkant van de lade eraf halen.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
Ik heb gewoon de lade open gelaten. De boel afgeplakt met een boterhamzakje
. Schudden en kliederen maar.
Oké, ik denk dat ik maar voor het afpeuteren van de frontjes ga. Weet ik tenminste zeker dat het goed gaat. En SySazS, ik wil graag de foto's zien!
Bedankt hè!
Pagina: 1