Toon posts:

probs WAG54-G met Std. wireless pci kaarten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb gister een Linksys WAG54G-EU gekocht (is adsl modem + router in één) Ik heb verder thuis 2 pc'tjes. In deze pc's heb ik allebij een Standaard Wireless-G PCI adapter gezet. Maar wanneer beide pc's op internet willen, krijg ik telkens "connection lost" Ik heb al gekeken of de DHCP server misschien uit stond, maar deze staat ook gewoon "ON" Wanneer ik weer verbinding wil hebben met de router moet ik eerst de wag54-g "uit/aan" zetten daarna krijg ik pas weer verbinding.

Zet ik bij 1 pc de netwerkkaart uit dan kan ik wel gewoon op internet en behoud ik verbinding met mijn router :?
heeft iemand enig idee hoe dit kan? Elke keer wanneer dus beide pc's online gaan: floep, weg verbinding... Kan het zijn dat ik de Linksys wireless kaart moet gebruiken? Maar aan de andere kant: die Standaard kaartjes zouden toch ook gewoon moeten werken?
Beide pc's draaien onder Windows XP...

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Verwijderd

Topicstarter
Nou probleem is opgelost dit topic mag dus op slot :)

Het lag aan MSN! heel vreemd, ik heb msn afgesloten, toen weer verbinding gemaakt met internet en toen bleef ik de verbinding houden, opnieuw aangemeld op msn en; floep weer weg verbinding. Nadat ik msn verwijderd heb en opnieuw gedownt had geen problemen meer ondervonden. Nu draait alles al meer dan 6uur zonder problemen :*)

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-01 18:48

dawofl

?

Ik wou geen nieuwe topic openen maar ik wil graag draadloos netwerk gaan maken en zit aan dezelfde router te denken de Linksys WAG54G-EU met zelfde merk netwerk kaarten.

Echter als ik hetzelfde spul van sweex neem :o ben ik 100euro goedkoper uit :s vraag is dus beetje sweex vs linksys hoewel ik het antwoord eigenlijks al beetje vrees mischien iemand die ervaring heeft met de Wireless Breedband Router/ Acces Point 11g van sweex http://www.sweex.nl/product.asp?pid=288

GreeTz

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Zoek het web af naar reviews van de WAG54G en je zal zien dat je snel van gedachten verandert.

Hier op GOT loopt ook een draad erover en die wordt alsmaar langer.
Het is een product wat de naam linksys niet waardig is. Heb er zelf ook een en heb het wegvallen van de verbinding redelijk opgelost maar ik kan geen poorten forwarden. Linksys kan het tot nu toe niet oplossen en dus is er geen nieuwe firmware.