Toon posts:

conQuest

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo luitjes, ik dacht, in mijn eerstepost moet wel wat boeiends staan, dus hier is boeiends:

Ik ben zelf een spel aan het creëren, en ik had graag commentaar/opbouwende kritiek.. ik wil dat het -nog- beter wordt dan het nu al is ^_^

hier kun je hem halen, links in het menu voor ''conQuest demo'' kiezen

http://www.snader.tk

-demo ja, want met de hele versie ben ik nog bezig en wil ik ideën-

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-10 09:32

Leejow(saait)

Blater

hahah erg vermakelijk, alleen de kleuren zijn eentonig zodat je moeilijk het verschil tussen verschillende dingen kan herkennen.

Ook de eerste bug: - bij dual screen scrolltie niet naar de kant waar mijn andere scherm staat, de cursor gaat gewoon naar me 2e scherm en hij scrollt niet in het spel.

Heb je het in je eentje gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speelt erg lekker weg! Erg leuk en knap gedaan .. maar heb je ook cheats? want is best lastig :X :P
Maar natuurlijk kan er een heleboel beter/mooier vooral die grijze schermpjes waarin staat wat wat is kan iets netter .. maar voor de rest erg vermakkelijk spelletje! nice job.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

respect! :)

paar kleine dingetjes:
-de refresh springt naar 60 als je het spel opstart, niet erg prettig om naar te blijven kijken.
-als je het menu opent en dan een spel begint blijft het menu in beeld hangen

Uit persoonlijke intresse: Hoe heb je de AI van de tegenstanders ingebouwd? ben ik best wel benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehhrrr Conquest is al bestaande game van Ubisoft (wel oud spelleke!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat klopt das een soort risk toch :P ( was ons pap aan verslaafd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mwaah.. ik denk dat de © wel al verlopen zijn... en dit is er niet op gebaseerd hoor..
ik vond t wel een mooie passende naam (ik heb hoogstens wat van command en CONQUER afgekeken) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THPSrulez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:25

THPSrulez

Kijk uit malloot een kokosnoot

Hehe, dit spelletje ruled :D
Mss grafisch wat verbeteringen, en wat meer units, want het is nog redelijk eenvoudig als je eenmaal weet wat je het beste kan inzetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GE-WEL-DIG!!! Echt cool gemaakt! :) waarmee als ik vragen mag? Leuke dingen zitten er al in... en je hebt al aan veel dingen gedacht zoals saven ect! toppie hoor! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Mag ik mischien vragen, komt er multiplayer in? Dit spel is namelijk zo leuk dat het tussendoor op lans wel eens heel erg leuk zou kunnen zijn!

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeRRveR schreef op 26 mei 2004 @ 14:12:
Mag ik mischien vragen, komt er multiplayer in? Dit spel is namelijk zo leuk dat het tussendoor op lans wel eens heel erg leuk zou kunnen zijn!
Jaaaaaaaaaaa! idd Geniaal voor tussendoor op lans! Mja ik weet niet of dat makkelijk te maken is :)

TS heeft wel talent dus misschien dat ie dat ook wel kan! Maar eerst de single nog een beetje verder uitbreiden en de bugjes eruit halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tof spel ;)
Echt goed gemaakt :) Leuk tijds verdrijf (al is de AI soms wat f*cked ;)
Soms vallen ze al aan voordat je ook maar IETS gebouwt hebt :P

en je Blue-prints kloppen niet echt volgens mij (ik bedoel. hij wil niet overal een gebouw plaatsen ook al is er genoeg ruimte)

En verder heb ik geen bugs ondekt ;)
Maar misschien zou je wat meer info bij de beschrijving van de voertuigen zetten.
Zoals die ''vetklep''... dat die niet geraakt word door die kleine turetten oid :)
Maar erg toppie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:04
Wat ik persoonlijk vrij vervelend is - ik weet niet of het een bug is, of dat het zo hoort - is dat wanneer ik een unit de opdracht geeft iets aan te vallen, en hij staat naast een andere unit/gebouw van de enemy, hij dat gebouw aanvalt in plaats van dat wat ik zei dat hij moest aanvallen. Daarnaast is het vrij vervelend dat wanneer een unit wordt aangevallen, en hem laat weglopen, hij automatisch na de eerst volgende hit hem weer aanvalt.

Tot zover mijn gezeur, verder is het echt een cool spel. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:48

PromWarMachine

Forsaken Archer

Zeker wel een grappig spel! :Y)

Iets dat ik alleen mis ('k heb teveel RTSen gespeeld, dan raak je verwend :X) is als je dubbelklikt op een willekeurige unit, dat dan niet die unit geselecteerd wordt, maar álle units van hetzelfde type. Eventueel kan je dat nog aanpassen door alle units van het zelfde typen, op het huidige scherm of alle units van hetzelfde type, in het hele spel, maar dat is eigenlijk bijzaak en per RTS verschillend.

Veel succes verder. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Welke programmeertaal :? En direct3d of opengl :?

Vind het wel grappig spel. De AI is ook best wel goed. Ik weet niet hoe lang je er al mee bezig bent, maar hij is best goed.
Pagina: 1