Toon posts:

(interne) Bluetooth op een Acer TravelMate 663LMi ?

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gisteren heb ik een Acer Travelmate 663 LMi en had al een Bluetooh USB dongle liggen.
Dit werkt allemaal perfect, maar weet iemand toevallig of ik ook zo'n intern bluetooth kaartje kan gebruiken? Op de Acer site kan er niks over terug vinden, maar op de laptop zit wel een knop om Bluetooth aan te zetten (naast de knop om w-lan aan/uit te zetten).
Dus weet iemand toevallig of ik in de TravelMate zo'n kaartje kan zetten? Of zal dit kaartje misschien in hetzelfde "slot" moeten komen als waar nu de W-Lan kaart zit?

Molski

Verwijderd

Topicstarter
Heb net met de leverancier van mijn laptop gesproken en die zegt dat mijn laptop dus wel de ruimte heeft voor een BlueTooth module, maar dat Acer deze (nog) niet levert en dat het een 'aparte interface' is en dat je dus niet een module van een ander merk erin kan doen, ALS die al te verkrijgen zijn!

Ik weet dat er in iets duurdere uitvoeringen van de Travelmate WEL BlueTooth intern zit. Zou dit zo'n zelfde module zijn soms?

En zal het echt zo zijn, dat ik geen Bluetooth intern kan nemen, alleen omdat Acer de modules niet levert/heeft ? Of kan ik misschien hopen dat er wel een andere firma is die deze modules heeft?

Molski

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:27
Ik heb in mijn TM800 zelf de Bluetooth module ingebouwd. In hoeverre de TM663LMi hetzelfde is qua bluetooth moet je even nagaan in de service manual van deze laptop.

Ik heb deze onderdelen besteld bij www.imd.nl voor het schrikbarende bedrag van 130 euro oid:

54.T23V7.002 MODEM BD.BLUETOOTH COMBO
54.T25V7.005 BLUETOOTH ANTENNA CABLE

Succes... Besef je dat je garantie wel naar de knoppen is, en je complete laptop open moet... Tenzij je m stuurt naar IMD zodat er meer kosten er bij op komen...

• Jules Winfield
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09-2025
Op de TM 800 serie zit toch standaard bluetooth???

Verwijderd

Topicstarter
inbouwen is niet nodig met de mijne volgens mij, 't is alleen de BT interface die ik nodig heb, maar die (nog) niet word geleverd door Acer. Ach ja....totdat die er is hou ik het anders gewoon bij mijn BT USB dongle :)

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-01 16:20
Wat ik weet via mijn werk is dat Acer ruimte idd heeft voor een BT Module, alleen is de BT module ALLEEN op de Aziatische markt standaard ingebouwd, en dus hier niet :(

En ja wij verkopen ook Acers :D

..::System Specs::..

Pagina: 1