ik heb een template waar ik $page invoeg. Dat gaat allemaal goed behalve op 1 punt. als ik met een button een formulier toevoeg en dan een query uitvoer. krijg ik de volgende error: ( ik er komt ook niks in mijn database te staan, dus die hele query voert hij niet uit).
een stukje van mijn formulier:
(er staat een slash voor post. maar die laat hij op 1 of andere manier niet zien ..
en mijn query:
zoals jullie zien gebruik ik een switch om de query uit te voeren.
ik probeer nu 2 dagen alles uit te proberen. maar ik zie het niet meer. Ik hoop echt dat jullie een oplossing weteb
code:
1
2
3
4
5
6
| Warning: main(modulen/): failed to open stream: Success in /home/virtual/site265/fst/var/www/html/beheer/template.php on line 99 Warning: main(): Failed opening 'modulen/' for inclusion (include_path='.:/php/includes:/usr/share/php') in /home/virtual/site265/fst/var/www/html/beheer/template.php on line 99 |
een stukje van mijn formulier:
(er staat een slash voor post. maar die laat hij op 1 of andere manier niet zien ..
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <FORM ACTION=template.php?page=modulen/g_k.php&action=add_db&db=$db METHOD=\"post\" NAME=\"add\"> <TABLE CLASS=\"table_menu\" WIDTH=\"100%\"> // knip /// <INPUT TYPE=\"submit\" VALUE=\"Toevoegen\" CLASS=\"button\"> </TABLE> </FORM> |
en mijn query:
PHP:
1
2
3
4
5
6
| case "add_db" : $sql_query = "INSERT INTO `$db` (_dutch, _eng) VALUES ('$dutch', '$eng')"; $results = mysql_query($sql_query) or die (mysql_error()); break; |
zoals jullie zien gebruik ik een switch om de query uit te voeren.
ik probeer nu 2 dagen alles uit te proberen. maar ik zie het niet meer. Ik hoop echt dat jullie een oplossing weteb
[ Voor 12% gewijzigd door Rusky op 25-05-2004 07:45 ]