Toon posts:

Hitman (demo2) HELP!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al verschillende theorieen bedacht hoe ik die gasten wil mollen. Ik dacht eerst die kok killen en zijn kleren aantrekken om geen argwaan te wekken, maar ik weet niet of dit wel kan (welke knop). Heeft iemand nog tips?

Hoeveel pers. komen er eigenlijk aan die tafel zitten? alleen die blauwe chinees en die politieman?

alvast bedankt

Verwijderd

Ik zal proberen niet te veel te verklappen ;)

Het restaurantje/barretje verwacht bezoek van de politiechef, en van de rooie draken onderhandelaar. Die onderhandelaar komt uit het noord-westen van de map gelopen...

Als je naar binnen wil, zou het kunnen dat die wouten je gaan fouilleren..dus misschien is het handig om op een of andere manier al een gun _in_ het restaurant gedropt te hebben voordat de mensen zijn gearriveerd....

>:)

Verwijderd

je kan ook gewoon de key van de plee vragen en als dan die agent je euit trapt weer terug klimmen door het raampje, hoef je niet eerst iemand te killen...

Schiet je de agent neer als ze aan ;t eten zijn en je laat de red dragon ontsnappen.. klim je weer door het raampje naar buiten, schiet je aan 't eind van de steeg die rooie gast neer, et voila...

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mijn manier

cafe binnen lopen, sleutel vragen voor plee
plee in gaan door raam naar buiten

bij het begin die rode gast de keel door snijden, kledingpakken, + amulet, gast in riool dumpen, terug door raam klimmen amulet droppen, gun pakken, deur openen, gasten mollen (ook de barman want di ehebeen afgezaagde shorgun) terug plee in
raam naar buiten, ASAP naar auto rennen, en proberen de cops te vermijden

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Topicstarter
"I did it my way"

Laat maar zitten jongens ik heb hem al gehaald.

Ik heb een Uzi (+ammo) en een kill-draadje gekocht, door het raam naar binnen, Uzi droppen. Rooie chinees killen, kleren aantrekken amulet pakken, gast dumpen, kill draadje gedropt in container vlakbij raam, langs de voordeur naar binnen, amulet op tafel gelegd, plee key gevraagd, Uzi gepakt, gasten neergemaaid, door raampje naar buiten, kill-draadje gepakt, 'eigen' kleren aangetrokken en naar mijn Bolide gehold...

Eigenlijk best wel makkelijk (alleen kut dat hij soms iemand los laat als ik hem drag, of dat iemand blijft streken).

Ik heb het spel in de vingers, ga ff demo 1 downen :)
En hem later denk ik kopen.

Toch bedankt

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

laat demo 1 maar zitten en haal hem gewoon meteen op in de winkel

de game roeld :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Topicstarter
Zoals gezegd heb ik ook demo 1 ff gedowned.

Maar wat ik nu niet snap is dat mijn pc deze demo (nr1) niet trekt, terwijl ik exact dezelfde instellingen heb gebruik als bij 2, en die werkt perfect...Is demo 1 dan zo veel zwaarder voor mijn pc (hoe zou dat kunnen komen?)

Ik heb een P233, 64Mb, Voodoo 3 3000 PCI

Bedankt!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:13
Dit was een hele vroege demo, en sindsdien hebben ze nogal wat aan de performance verbeterd, maar eerlijk gezegd verbaast het me al dat ie op een P233 al loopt
Pagina: 1