Sega is helaas opgekocht door het bedrijf Sammy voor zo'n 1.5 miljard dollar. Dat is een hoop cash. Ikzelf vind dit wel een beetje baluuuh!! Dat betekent dus dat je games van Sega met een Sammy (Guilty Gear X (Ps2) logo gaat zien, vertel me wat jullie ervan vinden.
Verwijderd
Sega is gaan samenwerken met sammy omdat sammy nou eenmaal een groter kapitaal heeft en meer op de arcade wereld thuis is (sammy is 1 van de grootste gokkast producenten ter wereld)
Dus even voor je mededeling sega is niet falliet
Dus even voor je mededeling sega is niet falliet
Volgens mij is het andersom hoor? Sterker nog, het is volgens mij een 'joint-venture'.
[ Voor 45% gewijzigd door Disciplus-Simplex op 25-05-2004 00:13 ]
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Verwijderd
nee het is niet andersomDisciplus-Simplex schreef op 25 mei 2004 @ 00:12:
Volgens mij is het andersom hoor? Sterker nog, het is volgens mij een 'joint-venture'.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=55573
Mmm, als dat artikel klopt, heb je gelijk. Dus ook geen JV.Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 00:14:
[...]
nee het is niet andersom
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=55573
Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Een bedrijf kan overgenomen worden zonder dat het failliet is hoor.
Sterker nog, dat gebeurt juist vaker, want meestal koop je de rechten van een failliet bedrijf en koop je 'm niet helemaal opJimster schreef op 25 mei 2004 @ 00:26:
Een bedrijf kan overgenomen worden zonder dat het failliet is hoor.
The devil is in the details.
Verwijderd
Dat Sega zou worden overgenomen door Sammy was allang bekend. Vorig had Sammy al een begin gemaakt met de aandelen en nu volgt de rest. Eerst zou er ook nog sprake zijn met een fusie van Sega en Namco (aanbod Namco) maar hier is Sega niet op ingegaan.
Het is iig geen nieuws dat zomaar uit de lucht valt.
Het is iig geen nieuws dat zomaar uit de lucht valt.
Met andere woorden... loos nieuws... dood maken met een blije mus... bron...
Als we voor elke joint venture tussen bedrijven een topic openen met alleen maar 'wat vind je er van' zijn we redelijk ver van huis
Als we voor elke joint venture tussen bedrijven een topic openen met alleen maar 'wat vind je er van' zijn we redelijk ver van huis
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()