Toon posts:

V 600 USB instellingen

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een MoToRola V600
Maar de onboard USB poort (AsUs moederboard) ziet mijn V600 niet:(

Als ik naar configuratiescherm (besturingssysteem), apparaten, bij het kopje USB ga kijken zie ik een geel vraagtekentje staan? Nadat ik de laatste drivers heb gedownload voor mijn AsUs en deze had geinstaleerd start ik de PC opnieuw maar
daar stond het gele vraagtekentje weer?

Het is de eerste keer dat ik iets op de USB poort aansluit en het is mij voor de rest ook niet echt eerder opgevallen dat gele ?

Nu dacht ik dat er maar 1 manier was om van dat gele ? af te komen door mijn harde schijf leeg te halen en opnieuw M$ XP Pro te instaleren. Dit was ik toch al van plan dus heb ik dat maar gedaan vandaag. Maar na opnieuw alles geinstaleerd te hebben staat daar toch weer dat gele ? Duh alles voor niets, nou niet helemaal want mijn PC loopt weer als een tierelier maar ik wil toch van dat
gele ? af.

Ik ben nog op de M$ site geweest maar kon daar niets vinden. Weet iemand of dit een bug is in M$ XP Pro en zijn er nog meer die dit probleem hebben? en zoja kan iemand mij daarbij helpen om dit gele ? weg te krijgen.

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-02 09:50

Nanax

Ik ben sjaak niet

Check voor uitleg het v525 topic, startpost staat een link naar uitleg hoe je je kabel aan het werk krijgt. daar zijn er ook genoeg mensen die je verder kunnen helpen.
laat je niet terug houden door het feit dat het over v500/v525 topic is, deze en de v600 zijn erg gelijk.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit soort dingen passen inderdaad prima in de grote topics voor deze GSM. Op dit moment zit het V600-topic even dicht, maar dat gaat binnenkort wel weer open.

Verder heet 'M$' eigenlijk gewoon 'MS' of 'Microsoft', dus laat die $ in het vervolg gewoon weg.

[ Voor 25% gewijzigd door intoxicated op 25-05-2004 15:41 ]

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.