Toon posts:

moederbord?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn moederbord gecheckt(Gigabyte p4 titan 667 SiS 645DX chipset)
en ik zag dat hij alleen AGP 4x ondersteunt.

kan het probleem met mijn spellen daaraan liggen?

p.s alle drivers voor chipset geinstalleerd zonder goed resultaat bij de spellen.

Ik heb problemen met mijn radeon 9600 pro,maar ik heb daar al een topic over

Dit moest een reply worden.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 21:31 ]

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 21:26:
kan het probleem met mijn spellen daaraan liggen?
Lijkt me handig als je dan ook even post wat voor problemen je hebt 8)7
Overigens lijkt me 4xAGP niet het probleem; ook 8xAGP kaarten werken probleemloos in 4x slots. Snelheidsverschil is er over het algemeen nauwelijks.

Verwijderd

Eh, mijn glazen bol is kapot, ik neem aan dat je het hebt over dit probleem:
9600pro vervangen?

(dat de handel traag is).

Het verschil tussen AGP 4x en 8x is marginaal, en kan imo niet de oorzaak zijn van je problemen.

Je had hier geen nieuw topic voor hoeven starten (je had gewoon verder kunnen gaan in het oude topic) en je topictitel is ook wel erg wazig..

Als ik naar een ander topic van je kijk (alle 4 je topics gaan over dit probleem) zie ik ook dit:
Als er bij beide spellen hevige vuurgevechten ontstaan op mijn beeldscherm,lijkt het alsof mijn videokaart het niet aankan.
Welke instellingen draai je die spellen mee? Waarsch. eis je gewoon teveel van je systeem.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 21:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
Foutje

Ik drukte met men lompe gedoe op new topic

hoe verwijder ik dit topic?

Verwijderd

Niet. Je kunt een modje vragen of hij het wil mergen met het oude topic, of je laat dit topic gewoon afzakken in de lijst. Ik heb al een report gemaakt, dus er zal ongetwijfeld straks een grote boze meneer met een slot aankomen :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mjah, deze gaat dicht. Plaats de openingspost alsnog maar even als reply in je andere topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.