Toon posts:

belkin draadloze router f5d7230-4 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 461 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo wanneer ik deze draadloze router wil installeren op de hoofdpc gaat alles prima tot wanneer de wizard de internet verbinding wil testen. Hier geeft hij een foutmelding dat er geen verbinding is. Alles is juist aangesloten, firewall staat uit. Dus de hoofdpc is verbonden via een kabelmodem van telenet en de hoofdpc is dus verbonden met de router via een netwerkkabel. Ik heb windows xp home edition.

p.s het lampje connected op de draadloze router knippert.

Iemand raad?

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:28
Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 21:22:
hallo wanneer ik deze draadloze router wil installeren op de hoofdpc gaat alles prima tot wanneer de wizard de internet verbinding wil testen. Hier geeft hij een foutmelding dat er geen verbinding is. Alles is juist aangesloten, firewall staat uit. Dus de hoofdpc is verbonden via een kabelmodem van telenet en de hoofdpc is dus verbonden met de router via een netwerkkabel. Ik heb windows xp home edition.

p.s het lampje connected op de draadloze router knippert.

Iemand raad?
als ik het mij goed herrinner dan gaat het hier over zo'n install proggie dat de internetverbinding voor je instelt, btje wankel proggie. Je kan beter proberen om het zelf effe te doen, gewoon naar de instellingen gaan en daar effe rondzoeken

Verwijderd

Topicstarter
kan je iets specifieker zijn aan welke instellingen ik moet veranderen?

Verwijderd

Heb je dit op kunnen lossen? ik heb precies hetzelfde probleem en kom er ook niet uit.