Wie kan mij informatie geven over welke apparathuur ik het beste kan gebruiken als ik mijn pc wil gebruiken om videobanden naar dvd over te zetten?
Gewoon een scart ==> tussenstukje en dan in je tv kaart steken (moet je misschien nog aanschaffen) dan via tv software recorden tewrijl de video speelt .. gwn ff google'n doet wonderen
Volgens mij staat er een artikel over in de huidige Computer!Totaal.
Beter remmen=sneller racen: loadcellmod
De hardware vereisten zijn minimaal een VGA kaart met video-in, bijvoorbeeld een Radeon 9200 vivo, of een aparte tv-kaart zoals Hauppauge PVR-350.
De laatste capturen direct naar mpeg in hardware, de VGA kaart captured naar AVI, maar kan dat op een snel systeem real-time omzetten naar mpeg.
De laatste capturen direct naar mpeg in hardware, de VGA kaart captured naar AVI, maar kan dat op een snel systeem real-time omzetten naar mpeg.
Ahem... een beetje VGA-kaart met VIVO-mogelijkheden kan dus ook gewoon naar MPEG2 encoden. Met mijn ATI Radeon 9700 Pro AIW kan ik gewoon naar MPEG2 laten capturen hoor...Toos en Bep schreef op 24 mei 2004 @ 21:23:
De hardware vereisten zijn minimaal een VGA kaart met video-in, bijvoorbeeld een Radeon 9200 vivo, of een aparte tv-kaart zoals Hauppauge PVR-350.
Zeker, maar niet in hardware (of maar deels)Wildfire schreef op 24 mei 2004 @ 22:40:
[...]
Ahem... een beetje VGA-kaart met VIVO-mogelijkheden kan dus ook gewoon naar MPEG2 encoden. Met mijn ATI Radeon 9700 Pro AIW kan ik gewoon naar MPEG2 laten capturen hoor...
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Een TV kaart en software.. Maar dat is allemaal makkelijk even op te zoeken. Het is de bedoeling dat je EERST wat probeert en dan pas gaat vragen. Niet eerst vragen en dan proberen. We zijn geen helpdesk voor alle problemenVerwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 21:15:
Wie kan mij informatie geven over welke apparathuur ik het beste kan gebruiken als ik mijn pc wil gebruiken om videobanden naar dvd over te zetten?
ZIe bijvoorbeeld: [search=video dvd opnemen]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()