Nickchange met merge

Pagina: 1
Acties:

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:21

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Topicstarter
Ik heb dus sinds een paar uur een nieuwe nick, maar nu heb ik met de userbase merge een andere nick opgegeven als de nick die ik nu net heb aangevraagd.
Nu is mijn vraag of dat nog veranderd kan worden en zo ja wat moet ik daarvoor doen? (of is het zo dat ik na de merge weer opnieuw een nickchange aanvraag en het dan geregeld word)
alvast bedankt.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Voor de merge heb je je userID's laten koppelen en niet je username. Als je dus de juiste voorkeur hebt opgegeven (GoT- of FP-nick) en die voorkeur is nog immer juist, dan is er niets aan het handje en hoef je niets te doen. Als je voorkeur niet meer klopt kun je contact opnemen met ACM (acm [at] tweakers.net) en daar melden wat er niet goed is en hoe het dan wel moet worden :) .

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Ik zie trouwens dat je WhiteTiger2005 bent op de FP. Als je wil geef ik je daar ook een nickchange naar Rubman, dan is er bij de merge niets aan de hand: Rubman plus Rubman geeft Rubman ;).

• Rubman

Rubman

Topicstarter
als dat zou kunnen heel graag, dan is dat in een keer geregeld (eindelijk een goeie username)

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Username (WhiteTiger2005) wordt gewijzigd in Rubman... Done!
Veel plezier ermee ;).

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:21

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Rubman schreef op 24 mei 2004 @ 22:47:
als dat zou kunnen heel graag, dan is dat in een keer geregeld (eindelijk een goeie username)
Had ik toch ook al aangeraden om aan te vragen:
Mr. Liu schreef op 24 mei 2004 @ 16:00:
Gewoon lekker die nickchange aanvragen (ook voor de FP indien nodig), dit is allang opgelost.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Rubman

Rubman

Topicstarter
het i nu ook geregeld (bedankt)

Pagina: 1