Toon posts:

T.net Gallery password change

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje deze username/password combinatie @ GoT waar ik dankbaar gebruik van maak ;) .
Maar eerder (een jaar voordat ik mijn GoT-account heb aangemaakt) heb ik al een Tweakers.net account aangemaakt, ook onder de naam "RikRat". Dit is bijna 2 jaar geleden, in de tijd dat ik nog een Mailcity E-mail adres had.
Ik zou zo nu en dan ook eens gebruik willen maken van mijn Tweakers.net account, maar - zoals je waarschijnlijk al raadt - weet ik mijn password niet meer 8)7
Ik heb al van alles geprobeerd, en uiteindelijk maar de password-mail functie gebruikt. Maar natuurlijk doet mijn Mailcity-adres het niet meer. Dat houdt in, het account is wel geregistreerd, ik kan inloggen, maar ik ontvang geen mail. Ook al stuur ik met andere adressen mail naar dit adres, er komt niks aan. Dus ook geen password-mailtje :( (Zelfs na een week wachten komt er niks aan)
Ik hoop dat ik een beetje geloofwaardig overkom en dat ik een nieuw password kan krijgen. :>

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://www.tweakers.net/gallery/64374

Mailadres verandert naar die wat in je GoT-profiel staat en naar dat adres een nieuw wachtwoord verstuurt. De rest moet je zelf doen.

[ Voor 97% gewijzigd door Robin op 24-05-2004 20:24 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je me vertelt welk mailadres het dan wel moet worden, pas ik het voor je aan :) . Je profiel is namelijk nogal leeg op dit punt :P .

Verwijderd

Topicstarter
Het is al gebeurd! Bedankt Robin _/-\o_
Harm schreef op 24 mei 2004 @ 20:21:
Als je me vertelt welk mailadres het dan wel moet worden, pas ik het voor je aan :) . Je profiel is namelijk nogal leeg op dit punt :P .
In mijn GoT profiel staat toch mijn E-mail adres nee dus. Even veranderen :P veranderd. Bedankt voor de tip.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 20:33 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 20:24:
[...]

In mijn GoT profiel staat toch mijn E-mail adres :o
Daar staat een MSN-adres. IMHO iets anders dan je e-mailadres. Ik gebruik mijn Hotmail-adres bijvoorbeeld voor MSN en niet voor e-mail. Vandaar dat ik er niet vanuit ga dat een MSN-adres ook een e-mailadres is :) . Maarre, het is solved en dat is wat we willen 8) .