[Apache] Alias toevoegen voor windows apache

Pagina: 1
Acties:

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-08 18:33

Hakker

a.k.a The Dude

Topicstarter
Ik probeer een link te leggen naar een map buiten de apache server om zo alleen met die directory te kunnen gebruiken aangezien mijn standard dirve daarvoor te klein is.

Ben namelijk met Netjuke bezig om hem naar een andere MP3 directory te wijzen nu staat hij normaal op netjuke/var/music maar die moet naar de D:/mp3 gaan wijzen aangezien apache niet om kan gaan met snelkoppelingen (hoe kan het ook anders :) ) moet ik het dus met een alias in Apache gaan doen, maar tot op heden heb ik hier dus helemaal geen succes mee

Heeft iemand toevallig hier een oplossing voor?

ps. Ik wist nu niet echt waar ik dit moest neerzetten in SA, I&T of P&W

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:18
Je wil dus op je Linux-apache een alias aanmaken die de request als t ware doorstuurt naar een andere windows pc, waar tevens ook Apache op draait? :S

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-08 18:33

Hakker

a.k.a The Dude

Topicstarter
nee Windows apache versie die voor Netjuke binnen de standard netjuke/var/music dir naar een plek buiten de normale apache werkplek moet wijzen in dit geval d:/mp3

Het is niet naar een andere machine en het niet naar een linux gewoon een andere schijf.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9