Toon posts:

[W2k] automatisch ingelogde gebruiker loopt vast!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Windows2000 Pro bak draaien, waarvan de automatisch ingestelde gebruiker niet meer in Windows komt. Nu wil ik graag als admin erin, maar hij blijft automatisch inloggen. Ik kan dit niet uitzetten in Windows zelf, omdat ik er niet in kom.

Hoe kan ik dit omzeillen?

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-05 21:45

wowi

contrl alt del

Voordat je profiel opstart
Zie je het netwerkverbindingen verhaal.
dan "control alt del" doen, dan zal die waarschijnlijk in je auto opstart profiel afkappen.
En krijg je taakbeheer, uitloggen.
Maar ik meen dat er nog een mogelijkheid was.

[ Voor 18% gewijzigd door wowi op 24-05-2004 20:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het idee dat de gebruiker geen rechten heeft op bepaalde bestanden die windows nodig heeft. Ik krijg gewoon een leeg scherm en hij start niet door. Heb weinig zin om deze bak opnieuw te installeren...

zijn de policies ook aanpasbaar vanuit de recovery console of iets dergelijks?

of kan iemand zijn of haar groupadm ff online gooien, dan knal ik er die overheen.

Verwijderd

Tijdens het opstarten (vlak na de post-piep van je mobo) op F8 rammen, je kunt dan in veilige modus opstarten. Daar kun je het automatisch inloggen uitzetten.

Verwijderd

Topicstarter
ook veilige modus loopt vast, geklooi met rechten heeft er toe geleid dat windows zelf de ntfs partitie niet meer aan kan...

• schnitzelcore
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-08-2021
Shift-override staat volgens mij standaard aan, dus als je dat niet hebt uitgezet kun je door shift ingedrukt te houden vlak voor het laden van het profiel de automatische login annuleren...

Windows is exiting. Is this OK?

Verwijderd

Topicstarter
opgelost, schijf ff in een andere machine gehangen en rechten weer gerestored.
Pagina: 1