Toon posts:

DVD-speler aankopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een standalone dvd-speler met divx, xvid ondersteuning
Mijn oog viel op de Philips DVP630, in de carrefour aan 150€, of mischien de Philips DVD737 DiVX Video Player, verkrijgbaar bij Loveno.be voor 190€

Voor 199€ kan ik dan weer de KiSS DP-1000 DVD/DivX player krijgen.

Nu heb ik ergens gelezen dat de Philips DVP630 geen ondertitels ondersteund, iemand die dat kan bevestingen.

Welke van de 3 spelers is de beste prijs/kwaliteit en zijn er nog andere modellen die aan te raden zijn.

De dvd-speler zou ook dvd-r en dvd-rw moeten kunnen afpelen

Ik heb hier al een paar threads zitten doorlezen maar kan precies geen algemene conclusie erop plakken, ook geen tijd om alles echt deftig door te lezen.
Bovendien zou ik niet graag een miskoop doen en ik heb niet echt veel ervaring op dit vlak :D

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:57

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Volgens mij lopen er zat topics op got of der voor en nadelen van de KiSS players en er zijn zelfs het grote KiSS topics van als ik me niet vergis.

Bovendien searchen op GoT had je ook al een behoorlijk eind gebracht :D

Zal je even opweg helpen

Klik me

[ Voor 46% gewijzigd door ShadowBumble op 24-05-2004 19:42 ]

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

Topicstarter
ook geen tijd om alles echt deftig door te lezen.
(examens weet u wel :) )
en we zouden deze week er nog eentje willen gaan kopen. Dus het zou handig zijn moest je er gewoon eentje aanraden :x

Verwijderd

Voorzover op deze http://www.empiredirect.c...PHI-DVP630&affiliateid=76 site staat ondersteunt het app van alles, of hij ook ondertitels doet durf ik zo niet te zeggen, maar waarom zou een dvd speler geen ondertitels doen? :?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 19:50:
Voorzover op deze http://www.empiredirect.c...PHI-DVP630&affiliateid=76 site staat ondersteunt het app van alles, of hij ook ondertitels doet durf ik zo niet te zeggen, maar waarom zou een dvd speler geen ondertitels doen? :?
het is de ondertitels van de divx videos die hij niet altijd wilt doen (.srt-files etc)

• mylar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-02 15:07
de 737 zou ik afraden omdat da model bijna einde reeks is (dus minder ondersteuning, verouderd, enz)

en die philips 630 kan voorlopig nog geen ondertitels, maar daar zal waarschijnlijk bij een nieuwe firmware update verandering in komen. Wanneer die er komt is natuurlijk de vraag...

[ Voor 3% gewijzigd door mylar op 24-05-2004 19:59 ]

Pagina: 1