Ik wil in windows xp prof instellen dat de bebruikers geen gebruikersrechten meer kunnen wijzigen. ze moeten allemaal wel beheerders-acounts hebben
dit is omdat er 1 gebruiker is die steeds alle andere gebruikers beperkte rechten geeft. en dan zelf op zijn eigen acount een wachtwoord zet. en omdat deze computer niet van mij is. maar ik heb wel moet onderhouden wil ik graag zorgen dat deze jongen geen beperkte rechten meer kan geven aan een ander.
hem beperte rechten geven en de reste een wachtwoord ik geen optie
ik heb al gezocht in configuratiescherm/computerbeheer/locate beveilinging
en in c:/windows/system32/gpedit
op dit moment heb ik het opgelost door een klasiek windows 98 starbalk in te stellen. en in configuratie scherm gebruikersaccounts uit te schakelen
maar het liefst wil ik natuurijk. dat alleen de admin bebruikersrechten kan wijzigen. en dat ik verder geen aanpassineng hoef te maken in windows zoals een klasiek startbalk
wie kan mij helpen
dit is omdat er 1 gebruiker is die steeds alle andere gebruikers beperkte rechten geeft. en dan zelf op zijn eigen acount een wachtwoord zet. en omdat deze computer niet van mij is. maar ik heb wel moet onderhouden wil ik graag zorgen dat deze jongen geen beperkte rechten meer kan geven aan een ander.
hem beperte rechten geven en de reste een wachtwoord ik geen optie
ik heb al gezocht in configuratiescherm/computerbeheer/locate beveilinging
en in c:/windows/system32/gpedit
op dit moment heb ik het opgelost door een klasiek windows 98 starbalk in te stellen. en in configuratie scherm gebruikersaccounts uit te schakelen
maar het liefst wil ik natuurijk. dat alleen de admin bebruikersrechten kan wijzigen. en dat ik verder geen aanpassineng hoef te maken in windows zoals een klasiek startbalk
wie kan mij helpen
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 16:35 . Reden: elevator vroeg er om. en mijn vraag is beter zo ]