Mijn 300D (Rebel) heeft de afgelopen dagen een aantal malen spontaan geflitst. Heeft iemand anders er mijn zijn/haar camera ook last van?
Heb je de camera dan niet in de basic zone ingesteld
In dat geval bepaalt de camera namelijk of er geflitst wordt...
Je moet de camera anders in de creative zone zetten, dan kun je zelf bepalen of er geflitst wordt.
In dat geval bepaalt de camera namelijk of er geflitst wordt...
Je moet de camera anders in de creative zone zetten, dan kun je zelf bepalen of er geflitst wordt.
Verwijderd
De camera vuurt ook wel eens flitsen af om te helpen bij de autofocus, wanneer er niet genoeg licht is. Bedoel je dat soms ?
Zonder dat je aan je camera zat? Is me niet helemaal duidelijk.
lijkt erop alsof je condensator lekt
.
traktor scratch!
Schroef dat ding iig niet open/raak de polen van de condensator niet aan! Dat deed ik laatst met een kaduuk mechanisch toestel en ik kreeg me toch een oplawaai van die condensator, echt, een stungun is er niks bij!
mountain2: je moet echt even wat meer info geven hoor.
Flitst je cam, terwijl hij lekker op je bureau ligt te niksen, of terwijl hij in je tas zit. Of maak je een foto waarbij je geen flits verwacht, maar de cam flitst dan toch?
Wat bedoel je precies?
Flitst je cam, terwijl hij lekker op je bureau ligt te niksen, of terwijl hij in je tas zit. Of maak je een foto waarbij je geen flits verwacht, maar de cam flitst dan toch?
Wat bedoel je precies?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()