Ik ben op school bezig met een dvd aan het maken van een Musical. Nu is er nogal een lijst van mensen die hier aan mee hebben geholpen en die uit respect zeker in de aftiteling moet staan. Dus dit moet een keurige bewegende aftiteling zijn, een normale dus. Nou weet ik niet hoe dit moet, was te verwachten denk ik. In Live Type (mac programma) heb ik gelezen dat het kan, en deze mogelijkheid hebben we ook. In de help kan ik er niks over vinden. DVD Stuido Pro (mac) heeft geen optie hier voor, zover ik weer. En Adobe Premiere dacht ik ook niet. Daarnaast maken we ook gebruik van Final Cut Pro (mac) maar ook daar is weinig over te vinden.
Iemand van jullie een idee hoe ik een mooie kan maken.
Waar ik zelf nog aan dacht is om alles in Flash te gooien een tween te maken en die te exporteren, maar van ervaring van andere heb ik gehoord dat dat ZWAAR lelijk word en dat deze zelfs gaat schokken.
Alvast bedankt, Jasper
Iemand van jullie een idee hoe ik een mooie kan maken.
Waar ik zelf nog aan dacht is om alles in Flash te gooien een tween te maken en die te exporteren, maar van ervaring van andere heb ik gehoord dat dat ZWAAR lelijk word en dat deze zelfs gaat schokken.
Alvast bedankt, Jasper