Toon posts:

[Word] Font extraheren uit .dot file? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een .dot bestand... Wanneer ik dit "open" (rechtsklik - open) krijg ik de juiste weergave te zien van het bestand, inclusief poolse letters.

Echter wanneer ik met dit .dot bestand een nieuw document wil maken (rechtsklik - new), dan krijg ik de poolse letters niet meer te zien, maar slechts vakjes.

Het lettertype, dat gebruikt wordt is SKEAST, en ik kan dit nergens vinden (is ook niet geinstalleerd op mijn systeem, maar lijkt "embedded" in de .dot te zitten??)

Als ik naar FONTS ga, dan zie ik ook onderin het volgende:
This font has not been installed. The closes availlable font will be printed.

Google gebruikt, search...

Wanneer nodig kan ik dit .dotje wel even ergens uploaden...

edit:

Hier vind je een deel van het desbetreffende betand:

www.xs4all.nl/~eihoofd/C2_A_PL.dot

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 17:15 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je vond het niet nodig om even de topictitel af te maken?

[i] > [Word] Font extraheren uit .dot file? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Excuus! En bedankt...
was 5 uur, tijd om te stoppen dus ;-)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

:D

Inderdaad kan je makkelijk een font embedden in een Word doc. Maar weer extraheren? Het kan vast maar misschien is het eenvoudiger om in het topic in Webdesign & Graphics te vragen of iemand het heeft (en het niet copyrighted is). Zoek even het lettertypetopic in WG op, dat geeft ook al veel websites met fonts :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Schopje? Met de aanvulling, dat ik op whatthefont het font niet tegengekomen ben en het .dot bestand nu beschikbaar heb (zie startpost).

Verwijderd

Topicstarter
Niemand weet het?

Het is niet echt een probleem meer, aangezien we nu het font meegeleverd krijgen van de leverancier.

wat op
http://studweb.euv-frankfurt-o.de/twardoch/f/en/win95/
stond heb ik geprobeerd, maar bracht geen soelaas (fontmapping)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand geïnteresseerd in de uitdaging?
Pagina: 1