Toon posts:

[XP] IPod automatisch unmounten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een Ipod die met een firewire connector verbonden is met mijn pc.

Staat in een dockje zodat hij lekker de batterij oplaad als ik op de PC bezig ben.

Nadeel daarvan is dat wanneer ik reboot hij automatisch gemount wordt. Als ie gemount is gaat het opladen van de batterij veel trager omdat dan ook de HDD in mijn IPOD actief is.

Dus nu unmount ik hem maar snel elke keer maar daar wordt ik eigenlijk een beetje schraal van.

Is er iets te bedenken zodat ik niet elke keer mijn IPODje hoef te unmounten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als de schijf gemount is wordt hij toch niet automatisch gebruikt? Oftewel, er is toch geen reden om het ding te umounten?

Ik meen overigens dat iPod vragen vanaf vandaag beter in APL passen; misschien hebben mensen daar er ervaringen mee :)

WOS > APL

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

http://www.pautinka.com/ipod.html

dat is een programma waarmee je met 1 druk op de knop je iPod unmount...'t is niet pecies wat je zoekt maar het maakt het wel makkelijker :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak gewoon een snelkoppeling aan naar de iPod op je desktop. Dan kun je 'm loskoppelen door er op te klikken en 'eject' te kiezen met de rechtermuisknop :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 18:29 ]