Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[PW/ShS] Maxcom levert niet aan particulieren

Pagina: 1
Acties:

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08 00:38

John2B

I Love RAID5..!!

In de pricewatch en de shopsurvey's zie ik de Firma Maxcom opduiken, zij zijn officieel dealer en leveren alleen aan bedrijven en niet rechtstreeks aan consumenten, zie ook de opmerkingen in de shopsurvey en horen dus volgens mij in de pricewatch/ShS niet thuis.

http://www.tweakers.net/shopsurvey/2523

pricewatch: LSI MegaRAID SATA 150-6 (6x SATA150, XOR, 64MB, PCI64/66)

P.s. in de openings posting staat nog SS i.v.p. ShS (om verwarring te verkomen misschien even aanpassen, ik was ook even de draad kwijt totdat het me te binnen schoot dat dat is gewijzigd van SS naar ShS.)

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 07:30

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
Ik heb je reply even afgeplitst van [rml][ ShS] Meldingen - deel 2[/rml], omdat hij niet gaat over een verkeerde of anderszins 'slechte' ShopSurvey. Ik ga even e.e.a. controleren m.b.t. Maxcom.

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Hmm, ik weet het niet. Als ik iets bestel kan ik bij mijn shopping cart niet eens een bedrijfsnaam aangeven. Als je alleen aan bedrijven levert lijkt me dat dan wel weer iets logischer eigenlijk. :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-11 07:30

Steve

Krokodil \o/

Topicstarter
In afwachting van een definitief oordeel heb ik alvast even de topicstart van [rml][ ShS] Meldingen - deel 2[/rml] gede-SS-ed ;).

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Ik heb nog even verder gekeken:
Registreren

Om een account aan te vragen voor de Maxcom website, dient u een bestaande klant te zijn van Maxcom NV. Indien u nog geen klant bent, kunt u hieronder uw klantstatus aanvragen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Waarbij je daarna inderdaad je KVK en nog wat meer moet opgeven. Hij gaat er dus uit. :)

-=edit=-
En is ondertussen verwijderd. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Renegade op 24-05-2004 16:53 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• John2B
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08 00:38

John2B

I Love RAID5..!!

Zo houden we de tweakers database mooi overzichtelijk.! toppie

A friendship founded on business is better than a business founded on friendship

Pagina: 1