Is het mogelijk om 2 pc tegelijk op een LCD aan te sluiten?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Hax0r3d427
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-01 13:10
Hoi,

Ik was net bezig met het herinrichten van mn kamer en wou alle 2 pc in een hoek zetten. Nu kan ik dat wel doen maar alleen heb ik er dan geen ruimte meer voor mn laser printer en beeldbuis monitor.
Kan ik nu op mn LCD scherm 2 pc aansluiten?
Is een Dell 17 inch LCD scherm waarbij Dell Dimension via DV aangesloten zit.
Nu zag ik dat de gewoone VGA aansluiten vrij was. Kan ik hierop mn gewoone oude pc aansluiten?
Grafische kaart: ATi Readon pro 9800

Wie o wie :P

Thanks

http://hax0r4d.serveuser.com/Support/Image/png.aspx.png

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

zoek eens naar KVM switches

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-12-2025

wouterve

Swinger of States

Als je scherm zowel een DVI-ingang als een VGA-ingang heeft, kun je die inderdaad allebei tegelijk aansluiten. Met een knop op je scherm zul je dan kunnen wisselen tussen de twee aansluitingen.

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Bij de meeste LCD's met DVI+VGA aansluiting wel, kun je switchen via toetscombo/menu op monitor.
Zoek zelf eens naar/in een handleiding van dat ding.

[ Voor 6% gewijzigd door 3dfx op 24-05-2004 15:47 ]

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Je scherm heeft de aansluitingen dus is het aannemelijk dat die kan wisselen hè ;)
Ik heb het ook een tijdje gedaan met mijn scherm (LG L1710B)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Naast dat dit in het verkeerde forum staat (dit hoort in Videoplanken & Beeldkanonnen), is dit wel redelijk zelf uit te zoeken.

Op vele TFT monitoren zit zowel een DVI-D aansluiting als een D-SUB aansluiting. Je kan vaak gewoon via het menutje van de TFT of via een klein knopje van input-signaal switchen. In de handleiding van je TFT scherm kan je even opzoeken wat bij jou het geval is, maar vaak is dat wel duidelijk na een kijkje te hebben genomen in het OSD menu.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.