Betaalsysteem

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-05 08:13
Hi,

Ik heb een online-kinderkledingwinkel gemaakt, hier kunnen tegen dumpprijzen kinderkledingstukken afgenomen worden. Op het moment wordt alleen betaling onder rembours gesupport. Maar we hebben ook een betaalsysteem van de rabobank. Helaas krijgen we dat niet aan de praat, en die gasten van de rabo hebben er echt 0 verstand van. Ogone heeft het ooit is voor ze geprogrammeerd...
Enfin leuk en aardig, maar ik wil nu een ander betaalsysteem installeren, als er wat fout gaat hier dan ben je weer weken bezig.

Nu is mijn vraag, wat zijn goede systemen? Wie heeft er ervaringen met bijvoorbeeld tripledeal.com?

Groetjes

Verwijderd

Probeer eens naar Firstgate.nl te kijken, is speciaal voor micropayments bedoeld. Ik heb er al een behoorlijke hoeveelheid mee geintegreerd :)

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

bibit, wallie, etc
Ga voor de (betaalde,) grote, bekende betalers. Staat ook een stukkie professioneler. Mijn ervaring: mensen willen best een beetje extra betalen als ze daardoor zeker weten dat de betaling legitiem is.

PS Zie ook in de FAQ dat je geen groetjes hoeft te doen. Wij zijn zo gezellig, we doen elkaar altijd de groeten ;)

[ Voor 22% gewijzigd door OZ-Gump op 24-05-2004 15:22 ]

My personal website

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:01

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Dit heeft weinig meer met zelf programmeren te maken en is meer een scriptrequest. Programming & Webscripting is gericht op het zelf programmeren. Zie voor meer info ook onze faq.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.