Satacoustic.nl....iemand ervaringen mee?

Pagina: 1
Acties:

• Troubleshooter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-07 17:05
Ik ben voornemens om bij de shop www.satacoustic.nl een 2tal artikelen aan te schaffen, nl. de Yamaha receiver Rxv-550 á €345,- en de Yamaha dvd speler S550 á €159,-

Deze prijzen zijn zo ongeveer het laagst voorzover ik kan zien bij de verschillende shops online. Maar ik heb de search al gebruikt en ben daarin niks tegengekomen over ervaringen met deze webwinkel. Omdat de prijzen zo laag zijn wil ik toch graag weten of ik ook werkelijk mijn bestellingen thuis ga krijgen of dat ik straks tijden moet wachten of op een andere wijze teleurgesteld kan gaan worden...

dús....heeft iemand (goede/slechte) ervaringen met deze shop??? :9~

[ Voor 10% gewijzigd door Troubleshooter op 08-06-2004 20:22 . Reden: links klopten niet meer... ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Je kan altijd even hun info checken bij de kamer van koophandel. Voor eenvoudige informatie kan dat online en kost je niets.

Als er geen adres of telefoonnummer op de site staat dan zou ik hetniet vertrouwen.
Als je het niet vertrouwt, dan kan je de spullen misschien zelf ophalen en contact betalen?
Als je iets bestelt, doe het dan onder rembours want daar valt iets minder makkelijk mee te rommelen.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

http://www.satacoustic.nl/ *
Ingeschreven onder nummer 02080067 te KvK Groningen; Tel. 050-5530692;
Fax 050-5530207 e-mail: info@satacoustic.nl
BTW nummer: NL 1076.22.178.B01
Afhaal adres: Romerostraat 10 9746 BA Groningen

Sat Acoustic is aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.
Bedrijf opgericht in:15-03-2003
Bedrijf lid van Thuiswinkel.org sinds:28-01-2004

Geen vermelding in Telefoongids onder bedrijfsnaam, wel op achternaam *

Romerostraat 10 staat te koop @ Marktplaats sinds 25-04-2004, 11:34

Kortom, gewoon iemand die vanuit een woonhuis opereert, zoals ook op de foto @ marktplaats is te zien en uit het adres is te halen (Romerostr. is nl. in de wijk Gravenburg)

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 17:00 ]

• Troubleshooter
zo...dát is nog es rap informatie...maarre...je huis te koop zetten van waaruit je je shop runt..is dat een goed teken? ik woon toch in Gr. dus zal es kijken hoe het er daar uitziet... :)

Verwijderd

je huis te koop zetten van waaruit je je shop runt..is dat een goed teken?
Voor mij niet ;)
Ik zou zelf bij die shop alleen kopen als ik de spullen persoonlijk kan zien en afhalen.

Dat zegt misschien weinig over de betrouwbaarheid van die shop, maar des te meer over mijn wantrouwen in de mensheid/shops ;)

Ik ben ook wel benieuwd of dat huis nu al is verkocht? Tenslotte is het adres op de website nog niet veranderd....

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 03:15 ]

• sjoerdb2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05-2025
Troubleshooter schreef op 24 mei 2004 @ 22:58:
zo...dát is nog es rap informatie...maarre...je huis te koop zetten van waaruit je je shop runt..is dat een goed teken? ik woon toch in Gr. dus zal es kijken hoe het er daar uitziet... :)
Ik ben ook van plan om hier te bestellen, heb je al gezien hoe het er daar uitziet? of heb je nog andere info?

• Troubleshooter
hmm nee, ik heb besloten om de genoemde receiver bij www.pick2pay.nl te halen, en de dvd-speler gewoon bij de mediamarkt. Pick2pay is volgens de shopsurvey echt een aanrader, en daar heb ik dan ook wel vertrouwen in, verder zal het in prijs niet veel schelen, dus neem ik liever het zekere voor het onzekere.

Satacoustic zit nog aardig ver bij mij vandaan, ik heb niet zoveel zin om daar helemaal heen te crossen..dus ik kan je nog niet meer vertellen..helaas, maar ik denk dat ik er dus maar van afzie bij hun te bestellen na het lezen van bovenstaande informatie verstrekt door euss...

• ShadowrunR
  • Laatst online: 31-07 22:59
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 10:07:
[...]
Voor mij niet ;)
Ik zou zelf bij die shop alleen kopen als ik de spullen persoonlijk kan zien en afhalen.

<small>Dat zegt misschien weinig over de betrouwbaarheid van die shop, maar des te meer over mijn wantrouwen in de mensheid/shops ;)</small>

Ik ben ook wel benieuwd of dat huis nu al is verkocht? Tenslotte is het adres op de website nog niet veranderd....
Het kan ook zijn dat de winkel zó goed draait dat ie meer plaats nodig heeft, en daarom verhuist... ;)

Verwijderd

ShadowrunR schreef op 09 juni 2004 @ 11:32:
[...]

Het kan ook zijn dat de winkel zó goed draait dat ie meer plaats nodig heeft, en daarom verhuist... ;)
Of omdat die zoveel geld heeft verdiend met het opligten van mensen ;)

• Dennisch
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-07 07:49
Ik zat even verder op de site te kijken maar deze wordt ook helemaal niet meer onderhouden. Aangezien ze nog de JBL a601gti te koop hebben staan! Alsof deze nergens meer leverbaar is?

AMD Athlon X2 6000+ AM2, MSI K9N SLI Platunim, XFX GTX 260 xXx 896mb, 4 GB DDR2 800, 2 TB HDD

Pagina: 1