Toon posts:

Audio cd van mp3's maken, echter zonder 2sec pause

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil van mp3's een audiocd maken.
Ik gebruik nero 5.0.3.5 en nou wil ik een pauze van 0 sec er tussen. Nero protesteert hier tegen en zegt dat het alleen tussen 2 en 3 seconden kan. Dus mijn vraag is waarmee (programma) kan ik wel een cd van mp3's maken zonder 2 sec rust tussen de liedjes?
Ik kan wel van alles gaan proberen, maar als jullie me zouden kunnen helpen dan hoef ik niet tig brandprogramma's uit te proberen.

thnx alvast

• CHiLL1972
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:40
Het kan wel met Nero hoor, alleen voor de eerste track moet een pauze van 2 a 3 seconden, tussen de tracks kun je dus wel een pauze van 0 seconden instellen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja????!
Hmm hoe dan?
Ik kijk zelf ook wel ff of ik het kan vinden.
Danke alvast ;)

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:07

Rejgun

Leven is Bier drinken

ik wilde dit gisteren zelf ook doen met dezelfde versie van nero, kreeg echter hetzelfde probleem als jij. Zal het eens proberen door alleen bij de 1e track een pause in te stellen :)

Audi: Vorsprung durch Technik

Verwijderd

Gebruik anders CDRWIN, doet het ook prima..

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:37
Of Feurio (voor muziek cd's dan). Kun je alle pauzes, of het linken van tracks helemaal handmatig instellen.

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-05 12:48

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Gewoon alle tracks selecteren met nero en dan de properties van kiezen. Dan tijd op 0 sec zetten en op ok klikken. Nero zal dan tegensputteren met dat kan niet bij alle tracks. Gewoon doorgaan. Nu zet ie alleen voor de eerste track een pauze van 2 sec maar tussen alle liedjes in niet meer.

Greetz

Verwijderd

Ondersteunt je writer wel DAO, want als hij alleen TAO ondersteund kan je dit volgens mij niet zo klein maken.
Pagina: 1