Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Premodded case ombouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal, ik had een case gehad en die was al gemod. Das dus klote hehe en ik heb dus bijna alles eruit gedonderd behalve het plexiglas niet. Die vond ik wel oke!

Zo zag de case eruit toen ik hem kreeg :r :

Thermaltake LanFire Aluminium

http://www.thermaltake.com/products/lanfire/vm2000.htm

Alles wat rood is heb ik nu Limoen gespoten. Me cd-rom en diskette station is nu zelfde kleur als het alluminium. Er zit als een bluawe neon lamp in en ik heb al een neongroene fan. Op de bovenkant wil ik 3 fans gaan maken.. Blauw/Groen/Blauw.. Ik zal het resultaat plaatsen als hij klaar is. Ik zet er binnenkort ook wat fotootjes op..

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:21
Goh, cool... :/

Wat is nu het nut van het topic?
Open je topic dan gewoon als je al pics hebt, hier zijn we echt niet veel mee hoor!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-11 15:16

Haan

dotnetter

Misschien dat je dan even had moeten wachten en die foto's meteen erbij moeten plaatsen. Dit is een beetje nutteloos nu. :X

Kater? Eerst water, de rest komt later

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-11 22:28

PnD

like in Pinda ^_^

[flame] haha, das anthony, verveelt zich op zijn stage, registreert zich even en post zijn lelijke takkekast :D:D:D [/flame]

[ Voor 14% gewijzigd door PnD op 24-05-2004 14:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik maak vanavond foto's om erop te knallen en Pinda hou je bek 8)7

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-11 22:28

PnD

like in Pinda ^_^

hehe, leuk man stage :) kzit gewoon op 8 forums tegelijk ofzo :p

Verwijderd

Topicstarter
ahaa drol :Z

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:21
Heb maar even een topicreport gemaakt, want dit gaat helemaal nergens over... :/

Verwijderd

Een modtopic zonder plaatjes 8)7

Lees deze eens goed door, dan heb je een beter idee wat wij verwachen in CME: Welkom in Casemodding & Electronica (Policy) / Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

En bovenstaande vriendelijkheden kun je beter via ICQ/MSN uitwisselen, op GoT verwachten we dat er positiever met elkaar wordt omgegaan. Of je elkaar kent is daarbij geen uitzondering, tenslotte kunnen wij die humor daarvan niet altijd inschatten en heb je voor je het weet een waarschuwing te pakken.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2004 15:20 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.