Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[SS]vals gevoel van veiligheid

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Op de info pagina van PCconcurrent op tweakers.net
http://www.tweakers.net/shopsurvey/5622
Kopen via internet blijft een risico volgens velen, kans blijft dat een webshop
failliet gaat.

Wij hebben dat risico voor u uitgesloten. Omdat wij alleen onder
vooruitbetaling werken is de kans dat wij failliet gaan niet aanwezig.
Dit is een vals gevoel van veiligheid die het bedrijf op tweakers.net etalleert, omdat faillissementen voor het grootste deel niet ontstaan door het niet vooruit laten betalen. Derhalve vind ik persoonlijk dat de discussie hierover wel op tweakers gevoerd moet worden.

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-11 19:26
Persoonlijk komen bedrijven met dergelijke onzinnige uitspraken bij voorbaat bij mij niet betrouwbaar over. Hetzelfde als dit:
"Omdat ik mn band elke dag oppomp, is de kans dat hij leeg raakt klein" (zonder rekening te houden met het feit dat ik altijd over een spijker kan rijden)

Het is een rare manier om het vertrouwen van potentiele klanten te winnen

[ Voor 15% gewijzigd door stp_4 op 24-05-2004 14:36 ]

stp - PSN ID: stp_4

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik vind het de ophef niet echt waard, er wordt wel meer onzin verzonnnen in reclames :)
Vooruitbetalingen en faillissementen hebben al weinig met elkaar van doen, maar bij betaling achteraf heb je bij failleren alleen het risico dat je goederen niet geleverd worden;
terwijl je bij een faillissement in dit geval juist vanwege de vooruitbetaling gegarandeerd je geld kwijt bent.

Ik vind de tekst eerder dom dan misleidend :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-11 15:41
Hier is eerder een topic over geweest;

Voorwaarden shop

Welk hier dus over gaat. dat topic is op slot gezet, dit topic ook even. wel overleg ik even met een collega.

edit:

Na overleg hebben we ook besloten om dit topic dicht te laten. De tekst komt vanaf de webshop zelf en deze is zelf verantwoordelijk voor de betreffende tekst. Tweakers.net speelt hierin geen rol.

[ Voor 34% gewijzigd door Teckna op 24-05-2004 14:45 ]

Dit topic is gesloten.