Ik heb hier een deel van mijn javascript code xml inhoud maakt/aanpast van een xml bestand
var teller2 = document.forms['delete'].drop_down_parent.selectedIndex;
var obj = xmlDoc.documentElement.childNodes.item(teller2).childNodes.item(teller);
while (obj.childNodes.item(teller) != obj.childNodes.lastChild)
{
child_fill.options[teller] = new Option(""+obj.childNodes.item(teller).nodeValue);
teller = teller+1;
}
dit zorgt ervoor dat een option box gevuld wordt met nodes, totdat hij bij de laatste node komt. Ik heb bijvoorbeeld 5 nodes die daar ingevoegd moeten worden, maar alleen de eerste wordt ingevoegd. Dat terwijl de teller wel goed staat, dus plaats 0 vult hij, maar daarna gaat hij niet naar plaats 1 .
Ergens anders in het script heb ik een soortgelijk iets, maar dan met nodes die direct onder het element liggen. Waar het nu over gaat zijn textnodes die onder die andere nodes liggen.
De teksten die in de array moeten komen zitten allemaal in een zelfde node:
<title>troy</title>
<title>van helsing</title>
Hij zet dan dus alleen de tekst "troy" in de array
Hoe kan het dat alleen de eerste node gevuld wordt?
var teller2 = document.forms['delete'].drop_down_parent.selectedIndex;
var obj = xmlDoc.documentElement.childNodes.item(teller2).childNodes.item(teller);
while (obj.childNodes.item(teller) != obj.childNodes.lastChild)
{
child_fill.options[teller] = new Option(""+obj.childNodes.item(teller).nodeValue);
teller = teller+1;
}
dit zorgt ervoor dat een option box gevuld wordt met nodes, totdat hij bij de laatste node komt. Ik heb bijvoorbeeld 5 nodes die daar ingevoegd moeten worden, maar alleen de eerste wordt ingevoegd. Dat terwijl de teller wel goed staat, dus plaats 0 vult hij, maar daarna gaat hij niet naar plaats 1 .
Ergens anders in het script heb ik een soortgelijk iets, maar dan met nodes die direct onder het element liggen. Waar het nu over gaat zijn textnodes die onder die andere nodes liggen.
De teksten die in de array moeten komen zitten allemaal in een zelfde node:
<title>troy</title>
<title>van helsing</title>
Hij zet dan dus alleen de tekst "troy" in de array
Hoe kan het dat alleen de eerste node gevuld wordt?
[ Voor 11% gewijzigd door napauleon op 24-05-2004 14:17 ]