Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Heb je niet zo'n schoonmaak MDtje? Dat wil nog wel eens helpen bij mij.
Die linker is trouwens wel een antieke hoor, die moet je bewaren, die worden geld waard
Die linker is trouwens wel een antieke hoor, die moet je bewaren, die worden geld waard
Heb geen schoonmaak MD, ook geen garantie. Ik ben maar al te wijs met die oude idd, dat is echt een topmodel, niet van plastic maar metaal.
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Probeer eens een wattenstaafje met wat gedenatureerde alcohol. Even voorzichtig de lens schoonvegen.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
dan heb je de verkeerde, de 707 is ook van metaal
(althans, het dekseltje
)
En waarom heb je eigenlijk het stickertje er nog op zitten?
Verder heb ik geen idee hoe hij er vanbinnen uitziet, heb alleen mijn aiwa eens opengemaakt (nadat het display kapot was gevallen). Dus of het wijs is om hem open te schroeven weet ik niet. Je zou de stofzuiger (of compressor) kunnen proberen, om het overtollig stof weg te halen.
En waarom heb je eigenlijk het stickertje er nog op zitten?
Verder heb ik geen idee hoe hij er vanbinnen uitziet, heb alleen mijn aiwa eens opengemaakt (nadat het display kapot was gevallen). Dus of het wijs is om hem open te schroeven weet ik niet. Je zou de stofzuiger (of compressor) kunnen proberen, om het overtollig stof weg te halen.
schroef de boven kant eens los(daar waar je display opzit) als je die los heb kan je de lens en ook de rest waar veel stof opzit ff schoon maken. als je dit doet met een klein kwastje met fijne haren doet gaat het hartstikke goed.
ik heb dit ook eens gedaan ook gelijk het stof achter men display weggepoetst hij doet het nu als weer een 1,5 jaar lekker soepel
ik heb dit ook eens gedaan ook gelijk het stof achter men display weggepoetst hij doet het nu als weer een 1,5 jaar lekker soepel
https://f1nerd.nl
Ik heb hetzelfde probleem een paar jaar geleden met mn R30 gehad (dies pas antiek
); gewoon even met mn pink eroverheen en hij doet t sinds die keer nog steeds helemaal! Nou heb ik wel het voordeel dat mijn handen vrijwel nooit bezweet zijn
Met ook maar een klein beetje bezwete handen hoef je t niet te proberen! Het kan fout gaan, maar het probleem kan ook in 10 s zijn opgelost 
-beetje offtopic: waarom mag je de lens eigenlijk niet aanraken? is dat vanwege eventuele krasjes of huidvet?-
-beetje offtopic: waarom mag je de lens eigenlijk niet aanraken? is dat vanwege eventuele krasjes of huidvet?-
[ Voor 13% gewijzigd door Menesis op 24-05-2004 22:59 ]
voornamelijk vanwege vet, dacht ik. Je huid krast niet echt snel, als je geen eeltlaag hebt. En misschien wel vanwege een hypergevoelige coating
Ik heb dus hetzelfde probleem met een netmd n1, alleen vertikt die van mij het ook om iets op te nemen en ben ik dus op zoek naar een cleaning disc. Nu heb ik via google deze cleaningdisc gevonden: http://www.minidiscaccess.com/item.html?PRID=1415321
Maar op de site van sony is hier weer niks over te vinden, ook kan ik geen nederlandse winkel vinden waar ik deze cleaningdisc kan kopen.....
Dus is er nog iemand die enig idee heeft waar ik deze disc zou kunnen halen?
Maar op de site van sony is hier weer niks over te vinden, ook kan ik geen nederlandse winkel vinden waar ik deze cleaningdisc kan kopen.....
Pagina: 1