My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Nee, Word werkt niet met zogenaamde 'virtual space', oftewel dat je de cursor zou kunnen plaatsen op een plek zonder data (dat doen alleen sourceeditors iha). Je zult dus eerst genoeg spaties moeten invoegen in de regel voordat je er de cursor kunt plaatsen.
^dank
Ik zocht naar een duidelijk antwoord.
Ik zocht naar een duidelijk antwoord.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
kick 'm weer even:
de reden dat ik dit vroeg is vanwege het feit dat ik met een database werk die geen harde tabs (harde tabs) herkent. Een tekst waarin harde tabs verwerkt zijn zullen, als ze eenmaal in de database opgeslagen worden, ontdaan worden van de harde tabs.
Is er een manier om de harde tabs om te zetten naar zachte tabs (soft tabs)?
de reden dat ik dit vroeg is vanwege het feit dat ik met een database werk die geen harde tabs (harde tabs) herkent. Een tekst waarin harde tabs verwerkt zijn zullen, als ze eenmaal in de database opgeslagen worden, ontdaan worden van de harde tabs.
Is er een manier om de harde tabs om te zetten naar zachte tabs (soft tabs)?
Wat versta je onder een soft tab
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Pagina: 1