[VB in Word] cursorpositie d.m.v code

Pagina: 1
Acties:

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 20:10

YellowCube

Wait...what?

Topicstarter
Is het binnen VB voor Word (dus met behulp van code) mogelijk is om te zeggen dat de cursor naar Regel x en kolom y moet springen. Ik bedoel, onder in Word zie je ook de cursorpositie in de vorm van bijv. Rg:13 en Ko:41, dus om die reden neem ik aan dat het door middel van een stuk code ook moet kunnen.
Verder maak ik bij de toepassing waar ik het voor wil gebruiken altijd gebruik van Courier new, puntgrootte 10. Ik had begrepen dat je om die reden juist met regels en kolommen kunt werken.
Ik heb de goto functie al eens geprobeerd, maar dan kun je alleen naar een regels springen waar je al eens geweest bent.
Iemand enige ideeën?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Nee, Word werkt niet met zogenaamde 'virtual space', oftewel dat je de cursor zou kunnen plaatsen op een plek zonder data (dat doen alleen sourceeditors iha). Je zult dus eerst genoeg spaties moeten invoegen in de regel voordat je er de cursor kunt plaatsen.

Professionele website nodig?

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

Topicstarter
^dank
Ik zocht naar een duidelijk antwoord.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

Topicstarter
kick 'm weer even:

de reden dat ik dit vroeg is vanwege het feit dat ik met een database werk die geen harde tabs (harde tabs) herkent. Een tekst waarin harde tabs verwerkt zijn zullen, als ze eenmaal in de database opgeslagen worden, ontdaan worden van de harde tabs.
Is er een manier om de harde tabs om te zetten naar zachte tabs (soft tabs)?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat versta je onder een soft tab :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Je kunt springen naar een bookmark (bladwijzer). Dat is de meest gebruikte methode.
Pagina: 1