Toon posts:

Q-tec ST-MD 300w

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben wat aan het rondspeuren omtrent deze kast en op de site van Q-tec zelf ziet deze kast er heel aardig uit.

Afbeeldingslocatie: http://download.qtec.info/_images/products/large/13931.jpg

Nu kwam ik op een site ok deze foto tegen:

Afbeeldingslocatie: http://www.giannonecomputers.it/foto/qtec_13931.jpg

En vooral die dikke uitstekende rand aan de bovenkant vind ik foei lelijk.
Nu heb ik te horen gekregen van een leverancier dat q-tec een nieuwe kleurlijn levert(die blauwe dus) en dat die beige dus het oude model is.

Oke prima zou je denken maar ik vind het net lijken of het eerste plaatje een tekening is en geen foto. Ik kan dus niet goed zien of die rand oook anders is(het lijkt er wel op maar omdat het geen foto is twijfel ik)

maw. heeft iemand deze kast al in het echt gezien, of kan iemand met zekerheid zeggen dat het een foto is?

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-05 18:22

n00bs

Het is weer Zomer!

Wat boeit dit? Qtec is sowieso crap... Die voedingen zijn zo brak als ik weet niet wat. Dus als jij je hardware daarmee wilt aansturen, be my guest ;)
Maar daarna niet huilen als het allemaal niet werkt :p

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-05 09:15
n00bs schreef op 24 mei 2004 @ 13:20:
Wat boeit dit? Qtec is sowieso crap... Die voedingen zijn zo brak als ik weet niet wat. Dus als jij je hardware daarmee wilt aansturen, be my guest ;)
Maar daarna niet huilen als het allemaal niet werkt :p
Zeg dan aub niets. Ok de voedingen zijn niet geweldig, maar deze kast zou best leuk kunnen zijn.

@ TS.

Lijkt me dat je het beste in een winkel kan gaan kijken welke versie ze verkopen en hoe de nieuwe er dan uitziet.
nOObs loopt een beetje te blaaten maar heeft wel gelijk wat de voedingen betreft. Die kun je dan ook het beste vervangen door een betere.

Verwijderd

Topicstarter
olof schreef op 24 mei 2004 @ 13:24:
[...]

Zeg dan aub niets. Ok de voedingen zijn niet geweldig, maar deze kast zou best leuk kunnen zijn.

@ TS.

Lijkt me dat je het beste in een winkel kan gaan kijken welke versie ze verkopen en hoe de nieuwe er dan uitziet.
nOObs loopt een beetje te blaaten maar heeft wel gelijk wat de voedingen betreft. Die kun je dan ook het beste vervangen door een betere.
Ja dat is een beetje het probleem, niet dat ik niet naar buiten durf aar bij mij in de buurt zit geen computerwinkel waar ze dit merk/type verkopen. Vandaar mijn vraag hier.

Verder moet er een pII 333 in dus dat zal die voeding best gaan redden lijkt me.

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-05 09:15
Zoek anders eens naar reviews op google. Grote kans dat er dan ook wel wat meer foto's bijstaan.

Voor een pII is die voeding meer dan genoeg. Ik heb dezelfde voeding voor een dual celeron 466 met twee schijven en dat gaat ook prima.

Verwijderd

losse kasten horen in Overige Hardware - zie hier waarom.
move Casemodding & Elektronica > Overige Hardware dus.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Ik verwacht bij een mindere kwaliteit voeding ook een mindere kwaliteit kast. :)
Meestal zijn de randen scherp en zitten er allerlei handige zaken zoals makkelijk te verwijderen harddiskhouders niet op.
Maar zolang je maar weet dat je geen topmerk in huis haalt, dan bespaar je jezelf de nodig teleurstellingen.

Kijk ook even of je behoefte hebt aan USB/audio-poorten aan de voorkant omdat die ook nog wel eens wegbezuinigd worden.

Senile! Senile Oekaki

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

olof schreef op 24 mei 2004 @ 13:24:
[...]

@ TS.

ok kwam er misschien beetje bot uit ;) niet mijn bedoeling.
Qtec kasten zijn net als de voeding ook van mindere kwaliteit. En ik heb al zo vaak mensen op van alles zien bezuinigen en achteraf spijt omdat het allemaal niet was wat zij ervan verwachtte.
Goedkoop = duurkoop.

Er zijn genoeg kasten die best betaalbaar zijn, die er mooi uit zien (is subjectief) en met goede voedingen. Voorbeeld: chieftec

Verwijderd

Topicstarter
wilde het jullie eerst besparen maar jullie vragen erom:

Ik heb ergens nog een stoffig mobo liggen met daarop een pII 333. Heb ik in een grijs verleden eens gekocht en gebruikt. Na een upgrade kwam het pakketje op een plank te liggen en daar heeft het een tijdje gelegen.

Nu wil ik voor mijn zus(je) een (goedkoop) systeempje in elkaar zetten(spullen genoeg alleen geen kast). Mag niet veel kosten van daar deze kast voor 22 euro.(ex verzenden).

Dat hij scherp aan de binnenkant is maakt me echt niks uit(1x erin en klaar), dat de voeding hoop lawaai maakt zal me ook een zorg zijn. Als hij gewoon stroom kan leveren aan een internet/msn pc vind ik het allang best.

Bij mij in de buurt geen pcboer met dit merk/type en via google kom ik alleen het oude type tegen. Google geeft weinig resultaat vandaar deze post(ben dus al bezig geweest op google).

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Dan zou ik er gewoon voor gaan ;)
dan maakt het toch allemaal niet zo veel uit :)

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
n00bs schreef op 24 mei 2004 @ 13:20:
Wat boeit dit? Qtec is sowieso crap... Die voedingen zijn zo brak als ik weet niet wat.
Mag het iets genuanceerder ;) Hoewel jij de qtec voedingen ' crap' vindt, draait mijn pc er wel prima op.

Overigens vind ik die blauwe ook wel mooier dan die beige!

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

spone schreef op 24 mei 2004 @ 14:55:
[...]

Mag het iets genuanceerder ;) Hoewel jij de qtec voedingen ' crap' vindt, draait mijn pc er wel prima op.

Overigens vind ik die blauwe ook wel mooier dan die beige!
Zie ook hier n00bs in "Q-tec ST-MD 300w" ;)

En idd. beige... tja dat is gewoon niet meer van deze tijd. Een pc is tegenwoordig onderdeel van het meubilair en verdiend dus ook een leuk uiterlijk :)
Pagina: 1